آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

کسب درآمد اینترنتی

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ


برای کسب درآمد اینترنتی محتوا در اینترنت حرف اول را می‌زند. شما بهترین و زیباترین سایت دنیا را هم راه‌اندازی کنید ولی هیچ محتوایی در آن وجود نداشته باشد، عملا وقت و پول خودتان را تلف کرده‌اید. نوشتن مطلب و تولید محتوا برای سایت‌ها همیشه تقاضا دارد و این تقاضا مرتب در حال افزایش است.

گرچه میتونید سایت خودتون رو به صورت کاملا رایگان برای کسب درآمد اینترنتی بسازید ولی در صورتی که یک سرمایه اندک در حد کمتر از ۲۰۰ هزار تومان داشته باشید، آن هم برای خرید دامنه و هاست و در صورت نیاز خریداری قالب برای سایت، میتوانید خیلی سریعتر کسب و کار خود را استارت بزنید.

سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا امروزه وارد این حوزه شده‌اند و شما می‌توانید با عضویت آن‌ها و دریافت کد و لینک اختصاصی محصولات، شروع به درآمدزایی از این طریق کنید.

کسب درآمد از اینترنت موضوعی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. اما متفاوت از همه مقالاتی که تا کنون در مورد درآمد اینترنتی و آنلاین خوانده‌اید.

حتما بخوانید:  من کاری بلد نیستم – چطور یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟

یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که می توانید به صورت گسترده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. توسط ابزارهایی که در اختیار شماست می توانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید و همین مورد باعث ایجاد رضایتمندی در آن ها می شود. رضایتمندی در مشتریان هم که یعنی فروش چندین برابری!

روش درآمدزایی آن‌ها هم در مرحله اول از طریق بازدیدکننده‌ای است که ویدیوها را تماشا می‌کند. دوم از طریق تبلیغی که بر روی ویدیو توسط سایت انجام می‌شود. و روش کسب درآمد از اینترنت ی که در مرحله سوم برای تولید کننده محتوا ایجاد می‌شود، تبلیغ مستقیم در خود ویدیو است.

اما خیلی خلاصه باید گفت که برای شروع اصلا. هیچ محدودیت و مجوزی نیاز ندارید.

همین الان اگر به سایت‌های پرمخاطب ایرانی سر بزنید، این دسته از تبلیغات بسیار هوشمندانه انتخاب شده‌اند.

مدیران سایت‌ها و وبمستران از نوشتن مطلب تعریف‌های متعددی دارند. برای برخی، مطلب به معنای یک متن ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه‌ای است که قصد دارد برای معرفی یک فیلم در سایت خود منتشر کنید و برای شخصی دیگر، مقاله‌ای ۱۵۰۰ کلمه‌ای است که باید بصورت تخصصی نوشته شود. بنابراین تولید محتوا برای زمینه‌های مختلف متفاوت است.

حتما تا به حال مقالاتی با عنوان‌های «بهترین سایت درآمد اینترنتی»، «کسب درآمد از اینترنت رایگان – آسان» و کلی عناوین مشابه را دیده‌اید.

برای شما آسان است که با این روش بتوانید درآمدی از اینترنت کسب کنید. برای درآمد موسیقی را بررسی کنید

کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزل شان در حال اداره آن هستند.


در این قسمت باید با توجه به ویژگی که از خود می‌بینید، در قالب تصاویر و ویدیوهای کوتاه، محتوا با ارزش خود را خلق کنید. همیشه خود را جای کسی بگذارید که قرار است از صفحه شما دیدن کند.

انتقال سریع و با کارمزد پایین به حساب‌های دیگر، نداشتن مرکزیت و صاحب، عدم وجود مشکلاتی مانند تحریم، عدم امکان بلوکه کردن آن توسط دولت‌ها و بسیاری مزایای دیگر (که شاید برخی از آنها ترسناک به نظر برسد) باعث رشد شگفت‌انگیز این ارز دیجیتال از سال ۲۰۰۹ تاکنون شده است.

– پتانسیل درآمد نامحدود وجود دارد: هرچقدر بیشتر بفروشید، درآمد و پورسانت بیشتری دریافت می‌کنید.

در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم.

در این مدل شما با عضویت در سایتی مثال پونیشا که یک سایت برای پروژه گرفتن است، می‌توانید مهارت‌های خود را انتخاب کنید. بر اساس مهارت‌هایی که آن‌ها را انتخاب می‌کنید، لیست پروژه‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند.

برخی شرکت‌ها امکان ساخت فروشگاه کارت شارژ را به رایگان فراهم کرده‌اند و به ازای فروش هر کارت شارژ، تا ۵۰ درصد از سودشان را به حساب شما واریز می‌کنند. برای کسب درآمد بالا از این روش، نیاز است ترافیک هدفدار زیادی به سایت شما وارد شود.

همین کار میتواند به راحتی در هزینه و ریسک و زمان شما برای ایجاد کسب و کار اینترنتی صرفه جویی کند.

پس از دریافت وجه از خریدار، با روش ارسال دلخواه، محصول را برای مشتری ارسال می‌کنید. برای ارسال محصول می‌توانید با شرکت‌هایی که خدمات پرداخت درب منزل را ارائه می‌کنند نیز قرارداد ببندید تا بسته‌های پستی شما را از محل کار یا منزل شما دریافت کنند و برای مشتری بفرستند، مشتری پس از دریافت محصول، وجه آنرا به مامور پست پرداخت می‌کند.

دید غلط کسانی که میخواهند شروع به ساخت سایت یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنند اینه که به جای ساده سازی به دنبال حواشی کار و پیچیده سازی آن هستند.

با عضویت در این سایت‌ها و ثبت اطلاعات سایت خود می‌توانید کدهای مربوط به تبلیغات را دریافت کنید. با قرار دادن این کدها در سایت خود، تبلیغات بنری را نمایش می‌دهید.

در این نوع کسب درآمد، ریسک ضرر نهفته است و شاید نتوان آنرا در دسته‌بندی روش‌های کسب‌درآمد گذاشت، زیرا خرید و فروش سهام نوعی سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری نیز هیچ وقت دارای تضمین بازگشت نبوده، بنابراین با این روش با احتیاط به پیش بروید.

لطفا از ارسال دیدگاه‌ نامرتبط با موضوع خودداری فرمایید.

پس از اینکه وبلاگ خوانندگان ثابتی پیدا کرد و ترافیک آن افزایش یافت، از طریق ارائه مشاوره اختصاصی، فروش محصول خودتان یا معرفی محصول دیگران از آن درآمد کسب کنید.

البته در خصوص محدودیت باید گفت که باید کاملا مطابق با قوانین کشور عمل کرد و برای مثال شرکت در سایت‌های کسب درآمد از اینترنت از طریق شرط بندی و… حتما برای شما مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

منبع:

https://irsocial.net/کسب-درآمد-اینترنتی/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی