آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !


در طراحی سایت در گیلان میتوان گفت مهمترین کار بعد از طراحی سایت، سئو کردن وب سایت است. منظور از سئو همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است در این روش شما با رعایت الگوهای خاصی که مدنظر گوگل است سعی در بهینه سازی سایت خود میکنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم با وبسایت آشنا شو همراه باشید.

نوع خدمات : با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهید باید از المان هایی درون طراحی خود استفاده کنید که متناسب با حال و هوای آن کسب و این که چگونه یک سایت طراحی کنیم در کار باشد برای مثال در طراحی وب سایت یک داروخانه بهتر است از المان های دارویی و رنگ های روشن استفاده کرد. حالا ببینید می‌شود یک سری نماد برای کلمات کلیدی یافت؟ مثلاً کسی شک ندارد که نماد «آزمون چند گزینه‌ای» یا «کنکور»، علامت تیک (√) است. در این بخش می توانید برای نوشته خود تیتر، متن و عکس و هر چه که در آنجا می بینید اضافه کنید. سپس دکمه انتشار را بزنید.

اگر روی گزینه نمایش > پوسته ها در نوار ابزار سمت راست کلیک کنید میتوانید در قالب های وبسایت موجود در وردپرس یکی را انتخاب نمایید که همگی رایگان است. من گرافیک خوندمو میخوام تو خونه کار کنم و تو سایتا دنباله فراخوانه طراحی بودم که سایت شمارو دیدم و خیلی بهم کمک کرد واسه انجام کارام. اگر به بخش تنظیمات سر بزنید همه چیز را واضح خواهید آموخت. مثلا میتوانید تیتر سایت را تغییر دهید و یا نظرات را برای نوشته های خود غیر فعال کنید و….

من میخوام کاملا یاد بگیرم و در این زمینه موفق بشم باید چکار کنم؟ میشه یه راهنمایی کامل بفرمایید تا از سردرگمی دربیام؟ بازم شرمنده که مزاحم وقتتون شدم دو راه برای نصب وردپرس ممکن است، راه اول بسیار ساده تر از دیگری است.

اگر قصد دارید در گیلان سایتی طراحی کنید در اینجا به توضیح مفهوم کلی طراحی وب سایت و چندین راه حل برای طراحی یک وب سایت خواهیم پرداخت. ممکن است هیچ طرح خاصی از این جا در نیاید و یا بگویید خط و نقاشی من خوب نیست، اصلاً این چیزها مهم نیست. مهم این است که فعلاً به مرور یک شمایل کلی از طرح به دست بیاید.

برای اینکه کد های تبلیغاتی ای که گرفتیم رو روی ورد پرس بزاریم که تو سایت معلوم بشه باید چیکار کنیم؟ اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، دوست داشتن، تعداد نظرات در طراحی سایت در گیلان و رشت مهم است.

اما انتخاب قالب وب سایت شما برای نمایش محتوای سایتتان هنوز مانده است. بدون آشنایی و تعامل با کسب وکارهای تخصصی، پروسه طراحی سایت راه رسیدن به اهداف را به سختی طی خواهد کرد.
شما میتوانید برای یادگیری سریع طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی دوره که سایت نتیکو برگزار میکند را مشاهده نمایید در این دوره تمام نکات مربوط به طراحی سایت به شما آموزش داده شده است و شما پس از دیدن این دوره به یک متخصص طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی تبدیل میشوید که علاوه برا طراحی سایت خود میتوانید در این زمینه به فعالیت و کسب درآمد بپردازید.

کاربران عزیز سایت نتیکو باید دقت داشته باشید که این دوره یکی از بروزترین و بهترین دوره های موجود برای طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی است که به تمام نکات پرداخته است و شما را به یک متخصص وب تبدیل می‌کند.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی