آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

خرید ملک در قبرس

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ


اول از همه بد نیست کشور قبرس را به یاد بیاوریم. به عنوان یک کشور جزیره ای که به دو قسمت ترکیه و یونان تقسیم می شود. می توان آن را جدا کرد. این کشور دارای مناظر طبیعی زیبا و چشم اندازهای گردشگری است و به دلیل سطح زندگی، در سال های اخیر به عنوان یکی از مقاصد اقامت دائم مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از راه های اخذ اقامت قبرس خرید ملک در این کشور می باشد که از طریق آن خانواده ای شامل همسر و فرزندان زیر 25 سال نیز اقامت می گیرند. در واقع از این طریق به این فرد اقامت موقت اعطا می شود و باید پس از ۷ سال در قبرس زندگی کند، بنابراین می توانید تابعیت و پاسپورت قبرس را دریافت کنید.

جالب است بدانید که قبرس یکی از اعضای اتحادیه اروپاست و از این نظر داشتن پاسپورت فرصت های زیادی را به همراه دارد.

قیمت خرید ملک در قبرس

هزینه خرید ملک در قبرس بستگی به این دارد که از کدام قبرس ملک خریداری می کنید. متفاوت خواهد بود. قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی هزینه کمتری دارد و البته هر کدام محدودیت ها و شرایط خاص خود را دارند.

قیمت خانه در قبرس به پول ایران

یک خانه در قبرس بسته به منطقه ای از قبرس که می خواهید ملک بخرید از 7 تا 12 میلیارد و بیشتر هزینه دارد. این اعداد متفاوت خواهد بود.

هزینه خرید زمین در قبرس شمالی

قبرس شمالی بخشی از قبرس است که ترکیه در آن زندگی می کند و اگر بخواهیم این منطقه را با قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی مقایسه کنیم. باید گفت که هزینه خرید ملک در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه است. البته به یاد داشته باشید که در قبرس شمالی فقط می توانید یک ملک خریداری کنید و باید 5 درصد از کل قیمت ملک را به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنید.

اگر تصمیم به خرید ملک در قبرس شمالی دارید، باید حداقل چیزی بین 250000 تا 300000 یورو داشته باشید. البته با توجه به اینکه اکثر خانه های شمال قبرس بیش از 300 هزار یورو قیمت دارند. اما با جستجوی زیاد، ممکن است بتوانید آپارتمانی با قیمتی در حدود 250 تا 300 هزار یورو پیدا کنید.

معایب خرید ملک در قبرس

از معایب خرید ملک در قبرس می توان مشکلات حقوقی که ممکن است به دلیل ناآگاهی و عدم تحقیق کافی قبل از خرید و انعقاد قرارداد نقل و انتقال ملک به وجود آید را برشمرد. بنابراین، برای جلوگیری از هرگونه مشکل در این فرآیند؛ قبل از هر اقدامی لازم است در این مورد از متخصصان مشاوره بگیرید.

قیمت خرید ملک در قبرس جنوبی

قیمت خرید ملک در قبرس جنوبی با توجه به اروپایی بودن این قسمت از قبرس. در مقایسه با قبرس شمالی، گرانتر است و البته مزایای خاص خود را برای سفر به کشورهای شنگن دارد.

خرید خانه در قبرس جنوبی

لازم به ذکر است که قبرس جنوبی بخشی از اتحادیه اروپا بوده و در واقع قسمت اروپایی قبرس را نیز شامل می شود. اگر تصمیم به خرید خانه در قبرس جنوبی دارید، گزینه های بیشتری برای ویلا خواهید داشت که قطعا از نظر قیمت سخت تر هستند. پایین ترین قیمت ویلا در قبرس از 425000 یورو شروع می شود و باید رقم بالاتری را در نظر بگیرید. البته وضعیت ساختمان کلبه، قدمت آن، مصالح به کار رفته و محله به طور مستقیم در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

اگر می توانید در قبرس جنوبی اقامت پیدا کنید. شما بدون هیچ مشکلی به کشورهای عضو پیمان شینگن سفر خواهید کرد. البته خرید ملک در قبرس جنوبی محدودیتی دارد و آن این است که نمی توانید ملکی با متراژ بیش از 4014 متر خریداری کنید.

خرید خانه ارزان در قبرس

اگر قصد خرید خانه ارزان در قبرس را دارید، باید از خرید ویلا صرف نظر کنید و به دنبال آپارتمان در محله های ارزان شهرها باشید. بنابراین، در حالی که می توانید خانه ای در قبرس بخرید. شما برای آن هزینه کمتری می پردازید. البته فراموش نکنید که حداقل قیمت ملکی که در حال حاضر می توانید برای اقامت اقدام کنید باید حداقل 300 هزار یورو باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک آپارتمان در منطقه فاماگوستا با حدود 100000 یورو خریداری کنید.

به همین ترتیب، در یک مکان ارزان مانند نیکوزیا، می توان یک آپارتمان یک خوابه را با قیمت 85000 یورو خریداری کرد.
 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی