آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

خرید ردیاب خودرو مشاوره - چه هک است؟

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ

 

اگر میخواهید دغدغه شارژ ردیاب و تمام شدن باتری آن را نداشته باشید، حتماً ردیاب سیمی را خریداری کنید. ردیاب سیمی جی پی اس هایی هستند که دارای منبع تغذیه داخلی قوی نیستند، بنابراین برای کارکرد نیاز دارد که برق مورد نیاز خود را از باطری ماشین و یا باتری موتور سیکلت در انواع ردیاب موتورسیکلت کسب نمایند. اگر قصد خرید ردیاب خودرو در مشهد را دارید، توصیهی ما به شما این است که از ردیابهای سیمی استفاده نمایید چرا که نسبت به مدلهای دیگر کاربردیتر است. حتی اگر سرقتی هم در کار نباشد و پلیس راهنمایی و رانندگی قصد حمل خودرو با جرثقیل را داشته باشد، میتوانید جلوی این کار را بگیرید. البته بعضی از جرثقیلها خودرو را به صورت عمودی بالا برده و بعضی دیگر با بلند کردن دو چرخ جلوی خودرو این کار را انجام میدهند. با خرید ردیاب خودرو معمولا تیم فروشنده، اپلیکیشن و سامانه وب را در کنار ردیاب به شما تحویل میدهند که راههای ارتباطی شما با ردیاب هستند. ۲٫ گزارش سرعت؛ ردیابها سرعت دقیق خودرو را از راه دور گزارش میدهند!

 

https://ictnn.ir/ict/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1.html

با تنظیم دامنه حرکت در نرم افزار، مالک می تواند یک هشدار ارسال کند و در صورتی که راننده بخواهد خارج از محدوده حرکت کند، وسیله نقلیه را از راه دور خاموش کند. نخستین بار از این عبارت در اواخر قرن بیستم استفاده شد یعنی زمانی که مشاغل مختلف برای درک این موضوع و استفاده از آن برای محافظت از دارایی های قابل حمل خود تلاش می کردند. این دستگاه ها به شبکه ماهواره ای متصل می شوند و مختصات موقعیت جغرافیایی خود را مشخص می کنند. سپس با کمک شبکه مخابراتی مختصات دریافتی به تلفن همراه مالک ارسال می شود. ردیاب ماهواره ای دستگاهی بسیار کوچک که با استفاده از تکنولوژی GLONASS,GPS و انتقال اطلاعات از طریق شبکه مخابراتی و رادیویی، امکان ردیابی لحظه ای خودروهای ترانزیت، ناوگان شهری، خودروهای شخصی، سالمندان، کودکان، حیوانات خانگی و اموال را فراهم می سازد.علاوه بر امکان ردیابی لحظه ای بر روی رایانه تبلت و موبایل، قابلیت هایی همچون ذخیره سازی سرعت ها، زمان حرکت و توقف ها و مسیرهای طی شده ، اخطار حمل با یدکش، اخطار سرعت غیر مجاز، اخطار ورود و خروج از محدوده تعیین شده، اخطار آژیر دزدگیر،ایموبلایزر و خاموش کردن خودرو از راه دور را دارا می باشد.

 

یک راه مطمئن به منظور جلوگیری از سرقت خودرو، این است که از ردیاب خودرویی استفاده کنیم که مجهز به شتابسنج باشد. در این حالت تنها راه این است که با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرد و استعلام نماید که آیا خودرو به پارکینگ منتقل شده است یا خیر؟ طبق گفته پلیس به محض حمل خودرو با جرثقیل، یک پیامک برای شماره همراه راننده مبنی بر انتقال خودرو به پارکینگ ارسال میشود. اینکه خودرو توسط جرثقیل پلیس به پارکینگ فرستاده شده و یا اینکه به سرقت رفته است؟ برای خودرو هایی که فاقد پارکینگ هستند ردیاب آهنربایی بهترین سیستم نظارتی می باشد. ردیاب متصل به درگاه OBD II: این ردیابها به درگاه OBD II که زیر پای راننده قرار دارد متصل میشود. جی پی اس آهنربایی خودرو GR800 چه امکاناتی دارد؟ این ویژگی در جی پی اس باعث می شود تا خودروی شما دزد هک شود و نتوانند به هدف خود برسند. دستگاهی که امروزه به عنوان ردیاب ماشین استفاده می شود، یک دستگاه کوچک است که با استفاده از نصب سیم کارت روی آن، داده های مربوط به موقعیت خودرو بر روی دستگاه موبایل ارسال شده و شما در هر لحظه می توانید از موقعیت خودرو خود با خبر شوید.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

برای ایجاد سوال ، ابتدا باید در فروشگاه عضو شوید. حال سوال این است که در این بازار شلوغ، کدام مدل ردیاب برای خودروی ما مناسب تر است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ این سوال و دلایل مهم نصب GPS در خودروی خود را بیابید. نکته مهم این است که این اطلاعات چیزی بیشتر از موقعیت مکانی شما نیست که همین الان که این متن را میخوانید اپلیکیشنهای مانند اسنپ، تپسی، ویز، گوگل مپ، واتس اپ و غیره از آن باخبر هستند! باتری داخلی بزرگ و پرظرفیت این دستگاه برای ردیابی خودرو در هر زمان و مکانی که بخواهید، طراحی شده و میتواند از ویژگیهای آماده به کار طولانی پشتیبانی کند. اصلی ترین کاربرد ردیاب خودرو، مشاهده موقعیت مکانی ماشین روی نقشه (در هر زمانی از شبانه روز) است. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود. ضمن اینکه رانندههایی که با سرعت زیاد و ترمزهای ناگهانی، جادهها را برای خودشان و دیگران ناامن میکنند نیز در این سیستم به عنوان رانندگان پر ریسک شناسایی میشوند.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی