آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

بهترین پرینترهای خانگی 2023

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

بهترین چاپگرهای خانگی 2023

داشتن یک چاپگر خانگی با ویژگی های خوب، انجام سریع کارها را آسان می کند. این ممکن است هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد و نقش مهمی در حفظ بودجه ایفا کند. اما اکنون در دنیای توسعه یافته ای زندگی می کنیم که هر لحظه شگفتی های جدیدی اتفاق می افتد. تقریباً 6 ماه از سال 2023 می گذرد و دیگر نمی توان چاپگرهای خانگی سال گذشته را بهترین در نظر گرفت! این بدان معنا نیست که آنها خوب یا بی فایده نیستند! ما می خواهیم شما همیشه از جدیدترین و بهترین تکنولوژی استفاده کنید! به همین دلیل این مقاله را به معرفی بهترین چاپگرهای خانگی سال 2023 اختصاص داده ایم پس با ما همراه باشید.

10 مدل از بهترین چاپگرهای خانگی در سال 2023 را به شما معرفی می کنیم

تقریباً اکثر مردم هنگام خرید چاپگر خانگی به دنبال دستگاهی جهانی هستند که نیازهای همه اعضای خانواده را برآورده کند. اما به نظر شما یک چاپگر خانگی خوب باید چه باشد؟ قطعا باید بتواند اسناد شما را به بهترین شکل ممکن کپی کند، بتواند عکس ها را اسکن کند و حتی مقالات یا گزارش های طولانی را در مدت زمان کوتاهی چاپ کند. اگر می خواهید بهترین چاپگر خانگی در سال 2023 را بر اساس نیاز خود خریداری کنید، بررسی ها و تست های موجود در این مقاله را بررسی کنید.

1-HP Color LaserJet Pro M255dw

چاپگر لیزری تک رنگ HP Color LaserJet Pro M255dw

از ویژگی های عالی چاپگر HP M255dw با تکنولوژی چاپ لیزری، خروجی یکبار مصرف و رنگی می توان به روشنایی و گرافیک عالی، چاپ دو رو، سرعت چاپ خوب و کنترل هزینه با چاپ رنگی اشاره کرد. اگر به عنوان یک کاربر خانگی یا اداری کوچک به دنبال چاپگر رنگی پرسرعت برای اسناد خود هستید، این دستگاه اداری شیک به راحتی می تواند نیازهای شما را برطرف کند. این چاپگر یکبار مصرف بسیار سریع است و چاپی عالی با گرافیک رنگی و وضوح بالا بدون افت کیفیت ارائه می دهد.

بله، با این چاپگر هم می توانید عکس چاپ کنید، البته کیفیت آن آنطور که فکر می کنید قابل قبول نیست. اتصال به شبکه استفاده از این دستگاه را برای افراد از طریق درگاه اترنت آسان می کند. بله، از طریق وای فای هم قابل اتصال است. از دیگر ویژگی های برجسته این چاپگر در سال 2023 می باشد - تاشو دوبل مخصوص. این ویژگی در هنگام چاپ کتاب بیشترین کاربرد را دارد.

در کنار تمام این مزایا، این چاپگر معایبی نیز دارد که کوچک بودن صفحه کپی یکی از بزرگترین معایب آن است. اما این مشکل به دلیل کوچکترین نقصی در کیفیت چاپ رخ نمی دهد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات بیشتر این دستگاه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://avafarhang.com/hp-color-laserjet-pro-m255dw/

2- Canon PIXMA G4411

چاپگر جوهر افشان رنگی چندکاره Canon PIXMA G4411

این مدل از چاپگر جوهرافشان کانن نه تنها یک چاپگر خانگی است بلکه یک دستگاه چهار کاره برای کپی، اسکن و تعمیر است. Canon PIXMA G4411 از فناوری پیشرفته ای پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد همیشه محصولات بهتر و با کیفیت تری داشته باشند. بنابراین یکی از موفق ترین محصولات با این ویژگی محسوب می شود که حتی در لیست بهترین مدل های چاپگر خانگی در سال 2023 قرار گرفته است.

بنابراین، اگر به دنبال یک چاپگر خانگی با کیفیت هستید، می توانید این چاپگر را به نفع خود قرار دهید. فناوری جوهر افشان به کار رفته در این چاپگر نیز به دستیابی به کیفیت یکسان در تمامی خروجی ها کمک می کند. یعنی مهم نیست اولین خروجی را از این دستگاه بگیرید یا آخرین، در هر صورت بالاترین کیفیت را خواهید گرفت.

طراحی آن نیز بسیار جمع و جور و راحت است و امکان استفاده از آن را در هر شرایطی فراهم می کند. گفته می شود، اگر فضای کمی برای قرار دادن چاپگر خود دارید، Canon PIXMA G4411 همان چیزی است که به دنبال آن هستید. علاوه بر همه این موارد، عملکرد مقرون به صرفه آن نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب آن است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های این ماشین اداری می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

https://avafarhang.com/canon-pixma-g4411/

3- چاپگر lazerli monoxrom Brother HL-L2350DW

چاپگر لیزری تک رنگ Brother HL-L2350DW چاپگر لیزری تک کاره Brother

این مدل پرینتر لیزری برند Brother یک چاپگر یکبار مصرف با خروجی سیاه و سفید است که آنچه را که می خواهید با سرعت بالا و بدون افت کیفیت چاپ ارائه می دهد. در اینجا یک نکته کلیدی وجود دارد؛ چاپ تعداد زیادی صفحه با استفاده از یک برش کارتریج بسیار گران است

از دیگر ویژگی های این چاپگر باید به چاپ دو طرفه اتوماتیک آن اشاره کرد که از طریق USB و اتصال وای فای امکان پذیر خواهد بود. همه این موارد باعث شد که این چاپگر در لیست بهترین چاپگرهای خانگی 2023 قرار گیرد و برای چاپ سیاه و سفید و اسکن اسناد انتخابی ایده آل است.

بر اساس آزمایشات انجام شده، این چاپگر می تواند حدود 10 صفحه را در 32 ثانیه، بدون افت کیفیت تحویل دهد که در نوع خود بی نظیر است! اندازه آن کوچک است و به راحتی روی میز قرار می گیرد. با این حال، به دلیل تک عملکردی که دارد، اسکنر داخلی ندارد!
 

 

4- چاپگر HP Deskjet 3755 Compact All-in-One

HP DeskJet 3755 چاپگر همه کاره HP است

چیزی که این مدل پرینتر HP را از سایرین متمایز می کند قیمت مقرون به صرفه و راه اندازی آسان آن است. فرقی نمی کند فضای کوچکی برای این چاپگر داشته باشید یا فضای بزرگ، حداقل کار شما به بهترین شکل انجام می شود و این چاپگر جوهر افشان همه منظوره می تواند اسکن و کپی را نیز انجام دهد. .

راه اندازی این چاپگر بسیار آسان است و می توانید آن را از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل کرده و عملکردهای خود را انجام دهید. نکته قابل توجه اینجاست که این چاپگر حتی قابلیت اتصال به اپلیکیشن و فضای ابری را نیز دارد. البته باید بگوییم؛ اگر در کارهای چاپی خود به وضوح و کیفیت بیشتری نیاز دارید، به چاپگرهای دیگری که در این مقاله ارائه کرده ایم بروید.

5- Episona Ecotank AT-3850

چاپگر اپسون مدل Epson EcoTank ET-3850

این نوع چاپگر رنگی را باید در دسته پرینترهای کوچک خانگی و اداری با تکنولوژی چاپ جوهرافشان قرار داد. این چاپگر با ویژگی های قابل توجه خود به گزینه ای عالی برای خانواده هایی تبدیل شده است که می خواهند اسناد سیاه و سفید یا رنگی را با سرعت مناسب چاپ کنند.

طبق تحقیقات انجام شده، این چاپگر می تواند 15 صفحه سیاه و سفید در دقیقه چاپ کند. عکس های چاپ شده معمولا کیفیت بالایی دارند. به شما توصیه می کنیم این نوع چاپگر اپسون را با برندهای دیگر مقایسه نکنید زیرا این چاپگر یک چاپگر عمومی است و قطعا کیفیت آن به خوبی چاپگرهای پیشرفته نیست.

بارزترین ویژگی این چاپگر قابلیت اتصال به Wi-Fi، USB و Ethernet است. البته قابلیت پشتیبانی از Apple AirPrint و سرویس چاپ Mopria را نیز دارد. با استفاده از این چاپگر نمی توانید چاپ دو طرفه انجام دهید. اما به لطف کارتریج جوهر خوشمزه و قابلیت پر کردن آسان آن توسط خودتان، استفاده از این چاپگر اقتصادی شده است.

6- چاپگر جوهرافشان رنگی چند کاره Brother MFC-J2330DW

چاپگر برادر مدل MFC-J2330DW چاپگر جوهر افشان رنگی با عملکردهای مختلف

اگر نیاز شما با خرید چاپگر میان رده برای چاپ اسناد برآورده می شود، این مدل چاپگر Brother برای شما مناسب است. در مجموع، این مدل چاپگر تک جوهر می تواند تقریباً 2200 صفحه سیاه و سفید و 800 صفحه رنگی را با مجموعه کامل کارتریج چاپ کند. در این بین، می توانید با کارتریج های XL با عمر طولانی، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

طبق آمار منتشر شده، اسناد چاپ شده با این چاپگر بهترین دقت رنگ یا طیف رنگی را ندارند، اما عکس های چاپ شده برای غلبه بر این مشکل بیش از حد کافی است.

حالا بیایید در مورد سرعت چاپ این چاپگر صحبت کنیم. چاپگر Brother MFC-J2330DW می تواند 17 صفحه سیاه یا 15 رنگی در دقیقه تولید کند و زمان زیادی طول نمی کشد. با این حال، عملکرد اسکن دو طرفه ندارد و باید به صورت دستی برگه های دو طرفه را اسکن کنید! چه به اتصال اترنت نیاز داشته باشید و چه به پشتیبانی NFC، این چاپگر شما را پوشش می دهد.

7- پرینتر جوهرافشان رنگی همه در یک بی سیم Canon Pixma MG3620

چاپگر جوهرافشان رنگی همه‌در یک بی‌سیم Canon PIXMA MG3620

اگر قصد خرید ارزان ترین چاپگر خانگی را دارید، این چاپگر Canon است که به دنبال آن هستید. البته قیمت پایین و مناسب این چاپگر اجازه نمی دهد آن را بی کیفیت بنامیم. چاپگر Canon Pixma MG3620 یک چاپگر کوچک همه کاره است که می تواند اسناد، عکس های رنگی و کپی های دو طرفه را چاپ کند. اتصال Wi-Fi آن همچنین به افراد اجازه می دهد اسناد را از تلفن همراه خود چاپ کنند.

با وجود تمام ویژگی های خوب این چاپگر، ایراداتی نیز دارد. از جمله این مشکلات سرعت آن است. طبق تحقیقات و آزمایشات انجام شده، چاپ تنها 10 صفحه با این چاپگر کانن حدود 5 دقیقه زمان می برد! اگرچه کیفیت چاپ و کیفیت تصویر بسیار بالا است، اما 5 دقیقه زمان زیادی برای چاپ 10 برگ است.

مسئله اصلی بعدی شامل جاسازی کپی صفحه کاغذ در آن است. این به این معنی است که کاربران نمی توانند همزمان عکس و کاغذ چاپ کنند.با این حال، صفحه نمایش اسکنر بسیار راحت است. و می تواند کتاب ها و سایر موارد بزرگ را اسکن کند برای چاپ آسان

8- HP LaserJet Pro M15w

چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet Pro M15w

این مدل پرینتر لیزری اچ پی را باید در رده کوچکترین و مقرون به صرفه ترین پرینترهای یکبار مصرف برند اچ پی بشناسید. این چاپگر قادر به چاپ 19 صفحه در دقیقه است و اتصال Wi-Fi نیز آن را از همتایان خود متمایز می کند. به دلیل فضای کمی که برای ماشین های اداری در نظر گرفته شده بود، برند HP سعی کرد از این چاپگر بسیار کاربردی در خانه استفاده کند. سطح نویز آن بسیار کم است و به هیچ وجه تمرکز کاربر را بر هم نمی زند.

سینی ورودی کاغذ دارای 150 برگ و سینی خروجی 100 برگ است. کارتریج آن به صورت کشویی در چاپگر قرار می گیرد و نکته مثبت اینجاست که با خرید این دستگاه یک کارتریج اورجینال دریافت خواهید کرد. بدنه آن نیز پلاستیکی است و دکمه های لمسی تعبیه شده روی آن جذابیت این چاپگرها را برای کاربران دو چندان می کند. اگر می خواهید از قیمت و مشخصات دقیق این چاپگر مطلع شوید، لینک زیر را بررسی کنید.

https://avafarhang.com/hp-laserjet-pro-m15w/

9- Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری یکبار مصرف Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری کانن LB3060 یک چاپگر خانگی ارزان قیمت با یک بار استفاده، خروجی سیاه و سفید بسیار کاربردی و کیفیت عالی است که به خوبی از پس چاپ اسناد در منزل بر می آید. موتور تعبیه شده در دستگاه بسیار کم صدا است و این مشکل برای دفاتر کوچک و آرام انتخاب ایده آلی است. این مدل پرینتر کانن دارای فناوری چاپ لیزری، کاهش مصرف انرژی، قابلیت چاپ 18 صفحه در دقیقه و زمان گرم شدن کوتاهی است. به این معنی که خطاهای کار بسیار کم است و چاپ با کیفیت بالایی دریافت می کنید.

ظرفیت سینی ورودی 100 برگ و سینی خروجی 150 برگ می باشد. هیچ تفاوتی بین کاربران ویندوز یا مک وجود ندارد زیرا این مدل چاپگر Canon به راحتی با هر سیستم عاملی سازگار است. برای اطلاع از قیمت و مشخصات دقیق این چاپگر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://avafarhang.com/canon-i-sensys-lbp6030/

10- چاپگر Epson Echotank Photo TO-8550

چاپگر Epson ET-8550 را باید به عنوان یک چاپگر عکس مدرن و هنری در دنیای مدرن امروزی در نظر گرفت. این چاپگر دارای یک مخزن جوهر استاندارد با رنگ‌های سیاه و خاکستری مکمل است که به کیفیت چاپ عکس عمق می‌دهد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. تعادل رنگ نیز بسیار هوشمندانه و بسیار دقیق است و جایی برای کلمات باقی نمی گذارد. به این ترتیب، می توان آن را به راحتی با عکس های کانن در نظر گرفت.

به طور کلی چاپگر ET-8550 عکس هایی با کیفیت بالا با مصرف جوهر کم و سرعت قابل قبول ارائه می دهد. البته نمی توان آن را در دسته پرینترهای ارزان قیمت قرار داد. البته با در نظر گرفتن کاهش هزینه های جاری، استفاده بهینه از گلوله می توان گفت; یکی از ارزان ترین چاپگرها محسوب می شود.

آخرین کلمه

این مقاله به معرفی بهترین چاپگرهای خانگی سال 2023 اختصاص داشت. در این مقاله سعی کردیم ویژگی های بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار در سال 2023 را بررسی کنیم و اطلاعات مختصر و مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

اگر می خواهید بهترین چاپگر را برای خانه یا دفتر تولیدی کوچک خود خریداری کنید، حتما به قسمت چاپگر خانگی سایت آوای فرهنگ سر بزنید. همچنین برای مشاوره حتما از طریق قسمت تماس با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 

مطالعه مقاله کامل: بهترین پرینتر خانگی 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی