آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

بهترین فیلم های سال 2024

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ


بهترین فیلم های 2024 تیتر هیجان انگیزی برای دوستداران سینما بوده است و در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین فیلم های سال 2024 جهان از نگاه پرشین مگ بپردازیم.

همانطور که می دانید فیلم های 2024 از اهمیت بیشتری نسبت به امسال برخوردار هستند بنابراین ما سعی کردیم فیلم های 2024 را که اکثر مردم در این زمینه می شناسند معرفی کنیم. فیلم های لیست شده بازسازی سری های قبلی هستند و شما می توانید تا حد زیادی طرح آنها را حدس بزنید. در ادامه لیست، بهترین فیلم های سال 2024 را که می توانید تماشا کنید، با ما صحبت خواهیم کرد.

بهترین فیلم های سال 2024

در زیر به معرفی فیلم های موجود در لیست می پردازیم که می توانید با ما تماشا کنید. باید بدانید که لیست بهترین فیلم های سال 2024 هنوز تکمیل نشده است و ما در بازه های زمانی مختلف گزینه های بیشتری را در اختیار دوستان گرامی قرار خواهیم داد تا بتوانیم این لیست را از هر نظر تکمیل کنیم. پیشنهاد می شود بهترین انیمیشن های 2024 را از دست ندهید.

1. پسران بد 4 se pi bon fim nan ane 2024 la

به تازگی اعلام شده است که آخرین قسمت از فیلم پسران بد با بازی ویل اسمیت، الکساندر لودویگ، تاشا اسمیت در دست تولید است. تاریخ اکران این فیلم نیز مشخص شده است که انتظار می رود یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2024 باشد. در حال حاضر خط داستانی Bad Boys 4 تا حدودی مشخص شده و انتشار آن نیز اعلام شده است. در 25 ژوئن 1403 در سینماهای مشهور جهان. این فیلم 2024 بدون شک یکی از بهترین فیلم های سال آینده است. مجموعه فیلم‌های پسرانه به دلیل سبک جنایی و طنز خود همواره مورد توجه مخاطبان بوده و سال‌ها پس از آخرین نسخه این فیلم، شاهد ساخت قسمت چهارم این فیلم شگفت‌انگیز هستیم که به زودی منتشر می‌شود. که در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

2. فیلم Thunderbolts 2024

این فیلم به نام فیلم رعد و برق یکی از بهترین فیلم های سال 2024 محسوب می شود که محصول رسمی کمپانی مارول می باشد. داستان فیلم حول محور گروهی از نیروهای شیطانی است که توسط دولت منصوب شده اند تا در برابر مشکلات زیادی که با آن ها روبرو هستند بایستند. فیلم سایقا یکی دیگر از تولیدات قهرمانان جدید است که انتخاب خوبی برای تماشا است. حضور قهرمانان جدید در سری فیلم های مارول می تواند داستان های جدیدی را روایت کند. مارول همیشه برای حمایت از فیلم های قهرمانانه خود داستان های زیبا و تخیلی خلق کرده است و به نظر می رسد که The Lightning نمونه قدرتمند دیگری در این زمینه باشد.

3. فیلم ناشناس 2

در نسخه اول فیلم Uncharted شاهد کشف طلای افسانه ای بودیم اما متاسفانه شخصیت اصلی فیلم تام هالند نتوانست برادرش را ببیند. در بین مخاطبان، اطلاعات و اخبار جدیدی از شرکت سونی فاش شده است، محتوا بخشی از روند ساخت فیلم Uncharted 2 را نشان می دهد، اما در حال حاضر هیچ واکنشی وجود ندارد. اگر این اتفاق بیفتد، شاهد یکی از بهترین فیلم های جهان در سال 2024 خواهیم بود. در نسخه اول On-Chart، شخصیت اصلی را می بینیم که نمی تواند برادرش را پیدا کند و تمام طلاهایی را که داشتند از دست می دهد. اکنون، اطلاعات جدیدی از یک افشاگر منتشر شده است که نسخه دوم در دست ساخت است.

4. فیلم I am a legend 2

به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین و موردانتظارترین فیلم هایی که اولین نسخه اش توانست اشک مخاطب را در بیاورد، فیلم Olen Legenda بود. ویل اسمیت بازیگر نقش اول این فیلم اخیرا مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است اما روند ساخت قسمت دوم این فیلم می تواند امید بزرگی برای بازگشت او به دنیای سینما باشد. در حال حاضر فیلم I Am Legend 2 در بلاتکلیفی احاطه شده است، اما انتظارات زیادی در مورد نویسنده و کارگردان فیلم وجود دارد که می تواند دلیل خوبی برای ساخت قسمت دوم فیلم باشد. من خودم خیلی درگیر قسمت اول AM Legend بودم و علاقه زیادی به انجام قسمت دوم این فیلم دارم و همانطور که می دانید هیچ خبری از سگ وفادار شخصیت اصلی نخواهد بود. نسخه، چون در قسمت اول توسط سگ های دیگر کشته شد، ویل اسمیت آلوده شد و کشته شد.

5. فیلم شکارچی کریون

Kraven The Hunter پنجمین فیلم از فهرست بهترین فیلم‌های سال 2024 است که در ابتدا برای اکران در سال 2023 برنامه ریزی شده بود، اما این اکران به سال 2024 به تعویق افتاد. این در مورد سرگئی کراوینوف مهاجر روسی بود. داستان از جایی شروع می شود که او باید ماموریتی را با سخت ترین موانع و نیروهای موجود به پایان برساند که هدف از آن اثبات این بود که او بزرگترین شکارچی جهان است. کم و بیش می توان انتظار زیادی از این فیلم داشت.

6. Phim Aquaman او ورک شوی سلطنت

Aquaman 2 درباره قهرمانی از اعماق دریاها و اقیانوس ها است و این بار تهدیدی وحشتناک علیه او و مردمش وجود دارد. این بار شاهد جنجال های جدی در مورد قهرمان معروف آکوامن خواهید بود که باعث شد شایعات زیادی مبنی بر اینکه جیسون موموآ می تواند به خوبی بازی کند. این فیلم شگفت انگیز توسط برادران وارنر، دی سی انترتینمنت و اتمی هیولا، وفادار به نمایش اصلی ساخته شده است و در آینده نزدیک آن را در سینماهای سراسر جهان خواهیم دید. Aquaman 2 انتخاب خوبی در بین بهترین فیلم های سال 2024 است که به راحتی نمی توان آن را از دست داد.

7. Lifilimi tsa Kingdom of the Planet of the Apes 2024

Kingdom of the Planet of the Apes قسمت جدید سری معروف و دوست داشتنی Kingdom of the Monkeys است. باید بدانید که داستان این فیلم 2024 بر اساس نسخه های قبلی است و گفته می شود داستان جدیدی را روایت می کند. جنبه های چنین داستان سرایی. نبردهای شدید زیادی بین میمون ها و دشمنانشان در حال وقوع است که باعث می شود از اکشن های بصری زیادی در فیلم استفاده شود. علاوه بر این باید بدانید که شیوه تولید فیلم و فیلمنامه نویسی این محصول به قدری ساخته شده است که می توان آن را یکی از بهترین فیلم های سال 2024 دانست. نظر شما در مورد این محصول یعنی محصول نویسنده وس بال چیست؟

8. Mortal Kombat 2

Mortal Kombat 2 فیلمی محصول 2024 است که ماهیت جنگی و تمام خشونت آن ممکن است شما را به داستان انتقام بکشاند. شایان ذکر است که در قسمت اول این فیلم شاهد اجرای یکی از هنرمندان مشهور بودیم که توسط شخص دیگری کشته شد. پسرش با انتقام بزرگ شد و روزی توانست خون ناحق پدرش را بازگرداند. این محصول بدون شک پیشنهاد ارزشمندی در میان فیلم های سال 2024 خواهد بود که ممکن است در زمان اکران خود با نقدهای بالایی از سوی منتقدان روبرو شود. تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست اما در سال 2024 گزینه خوبی بود و پیشنهاد می شود به نکات برجسته دانلود فیلم Mortal Kombat 2 اضافه شود.

9. پلیس بورلی هیلز: پیلم اکسل فولی 2024

پلیس بورلی هر ساله تعداد زیادی از بینندگان را به دلیل سبک کمدی و بازیگری خود سرگرم می کند که عاملی کلیدی در قرار گرفتن آن در لیست محبوب ترین فیلم های سال 2024 است. داستان فیلم هنوز به طور رسمی تأیید نشده است . کارگردان فیلم معتقد است که هر چه اطلاعات کمتری از فیلمش در اینترنت منتشر شود، فیلم موفق‌تر خواهد بود. اگرچه پلیس بورلی محصول سال 2024 است، اما قبل از اکران مجاز به حضور در این لیست بود زیرا باید بدانید که بازیگرانی مانند ادی مورفی، قاضی راینهولد و کوین بیکن در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. طبق اعلامیه پیشنهاد می شود دانلود فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley را از دست ندهید.

10. Godzilla x Kong: New Empire، فیلم جدید 2024

گودزیلا و کنگ فیلم امپراتوری جدید (Godzilla x Kong: The New Empire) فیلمی جدید در سال 2024 است که به شکلی بسیار جذاب و متفاوت نسبت به قبلی ساخته و فیلمبرداری شده است. باید بدانید که در این فیلم شاهد تهدید مرگبار جدیدی خواهیم بود که نشان دهنده وفاداری کنگ به مردم است. همانطور که در تصویر مشخص است، در این فیلم جدید سال 2024، شاهد اکشن هیولای جدیدی خواهیم بود که نسل بشر را تهدید می کند و اگر جلوی او را نگیرد، قطعا شاهد قتل عام خواهیم بود. این محصول مطمئنا انتخاب خوب و چشمگیری در بین بهترین فیلم های سال 2024 خواهد بود که نبردهای تایتانیک و باستانی زیادی را به نمایش می گذارد. دانلود Godzilla vs. کنگ: فیلم امپراتوری، می توانید ریشه های عمیق جهان و فضاهای خالی آن را ببینید که به خوبی به تصویر کشیده شده است.

11. فیلم بچه کاراته بدون عنوان

در حالی که فیلم بچه کاراته بدون عنوان، خط داستانی مهمی از نویسندگان دریافت نکرد، اگر هم گرفت، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و قطعا انتخاب خوبی برای سال 2024 است. نسخه اول فیلم بچه کاراته در زمان اکران توانست بازخورد خوبی را از سوی کاربران دریافت کند که دلیل بزرگی برای محبوبیت این فیلم بود. لازم است بدانید که دو بازیگر جکی چان و رالف ماکیو برای خط داستانی فیلم بی‌نام Karate Kid تایید شده‌اند و Columbia Pictures، Jerry Weintraub Productions و Overbrook Entertainment روی آن کار خواهند کرد. حضور جکی چان خوش تیپ در خط داستانی فیلم قطعا این محصول را در سال 2024 موفق خواهد کرد. فیلمی که کاربران زیادی منتظر آن هستند.

12. فیلم آشوب

فیلم جدید Mayhem بدون شک یکی از بهترین آثار منتشر شده در ژانر اکشن است. در این فیلم نسیم لیاس، لورین نون، اولیویه گورمت بازی می کنند و باید بدانید که داستان آن مربوط به نسیم لیاس است. نسیم لایس یک مبارز سابق MMA است که به دلیل درگیری با مافیا تصمیم می گیرد به تایلند نقل مکان کند. در مقصد جدید، او دوباره از تعقیب و گریز دور نخواهد بود و این بار باید یک بار برای همیشه خود را از شر دشمنان خلاص کند. در طول فیلم 2024 Mayhem شاهد صحنه های مبارزه خوبی هستیم، این اثر توسط خاویر زنس نوشته شده است که کارگردانی عالی بود. اگر می خواهید این فیلم جدید 2024 را دانلود کنید، کافی است یک جستجوی ساده در سایت انجام دهید تا به لینک های آن دسترسی پیدا کنید.

13. آپلود فیلم، فیلم های جدید 2024

Lift یکی دیگر از عنوان های شگفت انگیز این لیست است. داستان فیلم درباره همکاری یک زن و مرد برای سرقت 100 میلیون دلاری طلا است که آنها این سرقت را از یک هواپیمای 777 انجام می دهند و حالا با مشکلات جدیدی روبرو می شوند. این فیلم که بازیگرانی چون کوین هارت، گوگو امباتا راو و سام ورثینگتون در داستان خود دارد توانسته نتایج خوبی از کاربران بگیرد. با توجه به هیجان انگیز بودن این اکشن می توان گفت دزدی یکی از پرطرفدارترین فیلم های سال 2024 خواهد بود.اگر به دنبال این فیلم با عنوان فارسی هستید کافیست یک سرچ ساده در سایت انجام دهید و ما فیلمی بدون سانسور آماده کرده ایم. نسخه برای شما
 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی