آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

با جاذبه های گردشگری گیلان آشنا شوید

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ

آیا قصد  سفر به شهر زیبای ماسوله را دارید ؟ پس تا آخر این مقاله با تاپ تراول همراه باشید تا با جاهای دیدنی ماسوله و بهترین مکان های دیدنی ماسوله آشنا شوید.

این اقامتگاه سنتی برای هر فصلی شرایطی مناسب دارد. قبل از اسکان توجه داشته باشید که اقامتگاه بوم گردی تلار خانه تخت ندارد. این اقامتگاه در منطقه خمام فعال است.

برای لذت بردن از تمام منظره‌های این تالاب می‌توانید با قایق در مسیرهای آبی حرکت کنید.

شمال ایران، مملو از روستاها و شهرهای زیبا و خوش‌ آب‌وهوایی است که می‌تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری آن هم در آخر هفته، روزهای تعطیل یا ایام نوروز در نظر گرفته شود تا با سفر به نقاط مختلف آن، گرد و غبار خستگی را از تن زدوده و در آرامش دلچسب طبیعت بکر آن، جان را میهمان نفسی تازه و روح‌بخش کرد.

» از آبشارهای زیبای استان گیلان است که در منطقه کوهستانی و ییلاقی سیاهمزکی قرار دارد. هنوز پژوهش‌های دقیقی در مورد این آبشار صورت نگرفته است و به همین سبب کسی ارتفاع دقیق آن را نمی داند اما عددی برابر ۵۴ متر برای آن ذکر شده است.

اگر به دنبال داشتن همرای مطمئن در سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را دانلود کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

این استان علاوه بر داشتن جاذبه‌های طبیعی و بکر، برای دوست‌دارانِ غذا بهشتی تلقی می‌شود که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت؛ ترش تره، ترش شامی، ترش کباب، خاویار، چَخَرتمه، داشمه پلو، زیتون، شاه کوکو، شش انداز، کوله غورابیج، کوکوی اشبل، کوکوی اوزون برون، گرمه پلو، قلیه پلو، واویشکا و … از جمله غذاهایی هستند که به راحتی در این خطه یافت می‌شود.

لینک های مرتبط معرفی غار کهک و خانه ملاصدرا زیباترین آثار ثبت شده ایران در یونسکو جاهای دیدنی چابهار مرداب هسل تا چشمه باداب سورت مهم‌ترین شهرهای استان گیلان عبارتند از: رشت، لاهیجان، فومن، رودبار، رودسر، آستانه، بندر انزلی، صومعه سرا، لنگرود، آستارا و ماسال.

آلبوم توریستی و گردشگری حیران در حاشیه کوهستان خوشگل و جالب حیران در حد مرزی بین استان های اردبیل و گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و از سمت ایستگاه بالا به جنگل سرشناس فندقلو شهرستان نمین منتهی می‌شود. از چشم اندازهای زیبای این آلبوم توریستی میتوان به قلعه شیندان که از آثار مهم تاریخی زمان ساسانیان هست اشاره کرد که اکنون در اراضی کشور آذربایجان قرار گرفته هست و در طول مسیر حرکت تله کابین و همینطور ایستگاه بالا به راحتی قابل دیدن هست.

یکی از ویژه‌ترین پیشنهادهای ما برای اقامت در رشت، اقامتگاه دیلمای است. این اقامتگاه با منظره‌ی عالی خود، استراحتی بی‌‌نظیر برای شما رقم می‌خورد. در یک طرف آن قله و در طرف دیگر آن رودخانه سپید رود قرار گرفته است و از سمت غرب به روستاهای پنا بندان، پاشاکی، فشتال، کلامسر، سیاهکل و از سمت شرق به روستا های دوست لات، سد سنگ و شهرستان سنگر می رسد. اگر در رشت ماندگار شدید، دیلمای را از دست ندهید.

اگر می خواهید در مورد جاذبه های گردشگری ایران و کشورهای دیگر بدانید می توانید اپلیکیشن توریست اپ

سوباتان، ییلاقی است در غرب لیسار در ۳۶ کیلومتری شمال غرب تالش و جنوب شرقی دریاچه نئور. دشت گل های شقایق، آبشار ورزان، بلندی ها و دره های متعدد، چشمه های آب شیرین نزدیکی دریاچه نئور که آب خنکی دارند و به قول معروف هر مرده‌ای را زنده می‌کنند، منظره جنگل‌های تالش و خانه‌های روستایی و اسب ها و گوسفندانی که از کنارت می گذرند، باعث می‌شود فکر کنی در سوئیس داری راه می روی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی