آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

آبیاری زمان با کنترلر دیجیتال هانتر

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۴۶ ب.ظ


امروزه تکنولوژی تغییرات زیادی را در الگوی کشاورزی و کشت به وجود آورده است که یکی از آنها معرفی تکنولوژی آبیاری برنامه ریزی شده است. این روش مانع استفاده از منابع آبی که این روزها بسیار محدود شده است نمی شود و همچنین تمامی فعالیت ها بر اساس رویه ها و اصول خاصی انجام می شود. کنترلر شکارچی به گونه ای طراحی شده است که نیازهای شما را برآورده کند و محیطی راحت برای آبیاری دیجیتال فراهم کند.

آبیاری دیجیتال چیست؟

در گذشته برای آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی، کارگران، کشاورزان یا فردی که مسئول آبیاری گیاهان بود باید در ساعات معینی روی زمین می بود و به گیاهان آبیاری می کرد. گاهی اوقات، به دلیل خطای انسانی، گیاهان بیش از حد آبیاری می شوند و این می تواند کارایی محصول را کاهش دهد. اما با تکنولوژی آبیاری دیجیتال تمام این مشکلات کاملا برطرف شده و آب در زمان مناسب و به مقدار دقیق به گیاهان می رسد. این روش آبیاری به محصولی به نام کنترلر شکارچی بستگی دارد، به طوری که تمام وظایف را می توان با دقت مشخص شده در حافظه آن انجام داد. این موضوع بسیار مهم است و می تواند راندمان تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

ویژگی های کنترلر شکارچی

این محصول دارای چندین ویژگی است و همین امر باعث شده است که استفاده از آن در صنعت کشاورزی از جمله آبیاری قطره ای مورد توجه قرار گیرد. بهتر است بدانید در هنگام خرید این محصول باید به مشخصات فنی آن توجه کنید و از خرید کالای اورجینال مطمئن شوید. اگر محصولات تقلبی بخرید، هرگز نمی توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید و به زودی نقص هایی ظاهر می شود.

مقاومت در برابر رطوبت

یکی از مهم ترین ویژگی های این کنترلر هانتر مقاومت آن در برابر رطوبت است. همانطور که می دانید این کنترلر در شرایطی مانند روی زمین یا داخل زمین قرار می گیرد و در صورتی که مقاومت کافی نداشته باشد به سرعت آسیب می بیند و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. استانداردهای این کنترلر باعث شده است که در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده باشد.

بدنه آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی قوی

یکی دیگر از مواردی که هانتر کنترلر را به محصولی مناسب تبدیل می کند، بدنه محکم به کار رفته در ساخت آن است. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در معرض عوامل مضر محیطی قرار دارد. به همین دلیل سازنده سعی می کند این الزامات را برآورده کند و از فلزات بسیار قوی استفاده می کند. این فلزات در برابر خوردگی و خوردگی بسیار مقاوم بوده و ساختار خود را به سرعت از دست نمی دهند. بنابراین، باید بدانید که در ساختار این کنترلر عموماً از فلزات سختی مانند فولاد یا آلومینیوم استفاده شده است و این باعث می شود محصولی عالی باشد.

نصب آسان

یکی از نکاتی که باید در مورد Hunter Controller بدانید، قابلیت نصب ساده آن است. برخی از کنترلرهای موجود در بازار روش نصب پیچیده ای دارند که نصب و استفاده از آنها را با مشکل مواجه می کند. با توجه به این موضوع، اگر می خواهید از محصولات هانتر استفاده کنید، نگران نصب آن نباشید. شما می توانید به راحتی کنترلر را در محیط مورد نظر خود نصب کنید و یا از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

عملکرد کنترلر و باتری

یکی دیگر از دلایل استفاده از این کنترلر، کارکرد باتری است. باتری به کار رفته در داخل این کنترلر باعث می شود که به درستی کار کند و نیازی به برق نداشته باشد. بهتر است بدانید باتری این کنترلر آنقدر قوی است که بتوانید با خیال راحت آن را در محیط مورد نظر خود نصب کنید و مطمئن باشید هر دستوری که به آنها می دهید قابل اجراست. این به کشاورزان یا مهندسان کشاورزی اجازه می دهد تا بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. https://chchek.com/irrigation-timing-with-hunter-digital-controller/

برای خرید کنترلر هانتر به کجا باید مراجعه کنم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات دقیقی از ویژگی های کنترلر هانتر در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در برابر رطوبت مقاوم بوده و بدنه آن از آلیاژهای فلزی بسیار قوی ساخته شده است. به علاوه این کنترلر با باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. بد نیست بدانید که این کنترلر هانتر محصول ایده آل در بازار است و می تواند الگوی کشاورزی و آبیاری را تغییر دهد. اگر به دنبال یک مرکز خرید مطمئن برای خرید این محصول هستید و می خواهید در حین خرید گارانتی داشته باشید، می توانید به فروشگاه آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز اعتبار زیادی دارد و شما می توانید با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی