آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

چگونه سایت خود را بهینه کنیم؟

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 شما می‌توانید با استفاده از ابزار یافتن کلمات کلیدی در گوگل کیورد پلنر از کلمات کلیدی مشترک پس از باز کردن یک حساب کاربری استفاده کنید.

سایتی ریسپانسیو هست که روی هر سایز صفحه نمایش از موبایل گرفته تا تلویزیون هوشمند به درستی نمایش داده بشه.

دوست عزیز میشه یه مقاله هم در مورد اینکه چطوری با hrefs سایت های با دامین اتوروتی بالا رو تشخیص بدیم بنویسید؟

+۱۰ شرکت هاستینگ برتر ایران جهت خرید هاست مطمئن ، باکیفیت و ارزان [راهنمای جامع]

در نتیجه عاقلانه نیست که هزینه و زمان بسیار زیادی را برای رقابت با سایت های برتر از دست بدهید؛ مخصوصاً هنگامی که شما به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کرده باشید.

شما باید به محتوای وبلاگ یا وب سایت خود توجه داشته باشید. تعدادی راهکار برای انجام این کار وجود دارد:

پیشنهاد می کنیم به تیمی خوب و حرفه ای کار سئو سایت خود را بسپارید، با این کار شما هم می توانید به سراغ گسترش تجارت خود بروید و فقط خروجی تیم سئو کار سایت خود را بررسی و مانیتور نمایید.

از گرفتن لینک های دسته جمعی ، لینک از وب سایت های پنالتی شده یا اسپم نیز خودداری کنید چرا که می تواند به جای تاثیر مثبت روی وب سایت شما تاثیر منفی بگذارد

بعد از آن می توانید با خیال راحت و با یک برنامه کاربردی، فعالیت های مرتبط با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را به خوبی انجام دهید. تعداد بسیار زیادی ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیدا کردن بهترین عبارت مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

فرض کنید می خواهید روی کلمه "تور استانبول" بیاید صفحه اول. در دنیای بازاریابی وب، این‌طور کلمات می‌تواند هم شامل کلمات کوتاه و هم شامل کلمات دنباله‌دار باشد.

چطور برای وبسایت کلمه کلیدی شاخص ایجاد کنیم ؟ آیا با افزونه سئو یواست این کار انجام بدیم کافیه؟ یا اقدام دیگری نیاز هست؟

البته همین الان هم رتبه و ایندکس خوبی دارند در این کلمات اما میخوام که اولین سایت صفحه اول باشند. میتونید راهنماییم کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی