آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

وصل نیست چرا موقع اتصال خراب میشه؟

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ


گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و نتوانید به اینترنت وصل شوید. اگر نمی توانید به اینترنت وصل شوید، در بالای صفحه می گوید "Connect"، پس نگران نباشید.

چندین دلیل غیر مرتبط وجود دارد که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. ابتدا بررسی کنید که آیا بسته اینترنت دارید، اگر همه چیز خوب است، بیایید برای حل مشکل قطع شدن ITA اقدام کنیم.

چرا وصل نمیشه یا قطع نمیشه؟

دوستان اخیر خود را ملاقات کنید. با توجه به وضعیت اینترنت در این کشور، این موضوع برای برخی افراد عادی است، اما عوامل بسیار دیگری به جز شبکه و اینترنت وجود دارد که منجر به ایجاد اپلیکیشن داخلی مانند ایتا می شود. روبیکا نمی تواند به اینترنت وصل شود و هیچ پیامی رد و بدل نمی شود. اما دلایلی وجود دارد که شما نمی دانید. در اینجا پنج مورد از مهمترین آنها آورده شده است.

این موارد را به ترتیب بررسی کنید و چیزی را از دست ندهید و در نهایت این مشکل را حل خواهید کرد. دانلود ایتا جدید

1- عدم اتصال ITA به دلیل اتصال VPN

اکثر ما در حال حاضر مجبور به استفاده از برنامه های بای پس محدودیت هستیم و این آدرس های IP ممکن است اجازه اتصال به ETA را نداشته باشند. اینجاست که می گوید "اتصال" و فکر می کنید مشکل از پکیج یا وای فای است.

توصیه می کنیم این برنامه ها را خاموش کرده و گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید. همین الان امتحان کنید شاید مشکل حل شود

2 - فراموش نکنید که اکنون آن را به روز کنید

شاید ندانید که بسیاری از مشکلات IT مانند عدم اتصال و اتصال و غیره. در این به روز رسانی رفع خواهد شد. بنابراین، اگر مدتی است که به روز نکرده اید، به Eitaa فعلی خود بروید و با استفاده از منوی همبرگر به گوشه بالای تصویر بروید و روی قسمت Update Eitaa کلیک کنید.

اکنون، چون متصل نیستید، نمی توانید مستقیماً به روز رسانی کنید. اما در پایین این پست لینکی از سایت رسمی کافه بازار و مایکت وجود دارد تا بتوانید نسخه فعلی را به راحتی آپدیت کنید.

بسیار مهم است که همیشه از آخرین نسخه این پیام رسان ها استفاده کنید.

3- وصل نمیشه چون تاریخ و ساعت گوشی تنظیم نشده

اگر از آن دسته افرادی هستید که به تاریخ گوشی خود اهمیت نمی دهید، از این پس باید بدانید که تنظیم ساعت و تاریخ گوشی بسیار مهم است و زمان و تاریخ دقیق آن با منطقه زمانی شما مطابقت ندارد. . ، امکان استفاده صحیح از پیام رسان ها وجود دارد که لازم نیست این مورد را بررسی کنید، به قسمت داده و ساعت گوشی بروید و بررسی کنید که تاریخ و ساعت صحیح باشد.

به یاد داشته باشید که تاریخ به زبان میلادی است و آن را با هجری اشتباه نگیرید. توصیه می کنم «تاریخ و ساعت خودکار» را فعال کنید تا همگام سازی خودکار از طریق شبکه و اینترنت برای شما انجام شود.

4- کش را پاک کرده و گوشی را ریستارت کنید

اگر برای مدت طولانی از ایتا استفاده کنید، حافظه پنهان گوشی به تدریج افزایش می یابد و ممکن است ایتا شما روی پیام "به روز رسانی" گیر کند.

برای بررسی تنظیمات گوشی، به لیست برنامه ها رفته و بعد از آن را انتخاب کنید، باید جستجو کرده و وارد فضای ذخیره سازی شوید. دو گزینه cache و data وجود دارد، روی Clear Cache کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر روی Delete Date کلیک کنید، همه چیز حذف می شود و باید دوباره وارد حساب خود شوید. البته نگران نباشید چت شما دست نخورده باقی خواهد ماند. برای نصب ایتا به اپ ناب مراجعه نمایید.

5- تعلیق ITA به دلیل مشکل ملی

همانطور که می دانید این نمایندگی ها در کشور ما میزبانی می کنند و سخت افزار داخلی به اندازه رقبای خارجی آنها قدرتمند نیست. گاهی اوقات مشکل از سمت سرور است و تنظیمات گوشی شما خوب است

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی