آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۴۵ ق.ظ


ابتدا اجازه دهید کمی با ورق فلز آشنا شویم. این سیستم به دلیل ترکیب شیمیایی خاص خود دارای خواص مکانیکی منحصر به فردی است. کاغذ فولادی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی در بین مهندسین این رشته بسیار محبوب است. این نوع ورق از این ترکیبات شیمیایی ساخته می شود.

دارای درصد بالایی از آهن، 1.2 درصد کربن بالا و سایر عناصر کروم، نیکل و مولیبدن است. ترکیب کروم و نیکل این نوع فلز را بی اثر می کند.

افزایش قیمت ورق فولادی به افزایش درصد کروم و مولیبدن آلیاژ بستگی دارد و با افزایش و کاهش این ترکیبات شیمیایی قیمت ورق فولادی افزایش می یابد. علاوه بر این، این ورق ها در شرایط کاری مختلف دارای ترکیبات شیمیایی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، این نوع ورق در بخش لوازم خانگی و آشپزخانه و همچنین در صنعت پزشکی کاربرد دارد.

در مناطق آلوده بیشتر از ورق های فلزی استفاده می شود. (تولید فولاد یک فرآیند طولانی است. هنگامی که ترکیب شیمیایی و آتش مخصوص این نوع فولاد مشخص شد، پارچه به مرحله 7 تبدیل می شود.)

ورق استیل طرح دار دکوراتیو چیست؟

یکی از انواع ورق های فلزی، ورق های تزئینی است. از جمله خواص این نوع فلز می توان به صافی، زیبایی، جلای سطح و مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد. در بازار، ورق های فلزی به صورت رول و ورق مانند ورق موجدار موجود است.

با توجه به مقاومت بالای ورق گالوانیزه در برابر خوردگی ممکن است این سوال پیش بیاید که تفاوت ورق گالوانیزه با ورق فولادی چیست؟

یکی از آنها محصولات آهن گالوانیزه است که سطح آن با چند میلی متر فلز روی پوشانده شده است، اما در ترکیب شیمیایی ورق آهن از فلزات گرانبهایی مانند کروم، مولیبدن و نیکل استفاده شده است.

ورق های فلزی Best Design در اندازه ها و ابعاد مختلف در بازار موجود است و سطح آن ها صاف و مسطح بوده و اکثر آنها همه کاره هستند.

کیفیت این نوع تیغه ها زمانی مشخص می شود که در محیط هایی با شرایط خورنده استفاده شوند و مقاومت آنها حفظ شود.

قیمت فلز تزئینی چقدر است؟

قیمت ورق دکوراتیو به دلیل نوسانات بازار 8 درصد می باشد
 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی