آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

 

ورزش تی آر ایکس چیست؟

ورزش تی آر ایکس مخفف Total Body Resistance Exercise و به معنای تمرینات مقاومتی کل بدن است. این ورزش از تمریناتی بر پایه تعادل و وزن بدن تشکیل شده است. در TRX از بندهای ساده ای استفاده می شود که به دیوار یا سقف متصل می شوند و فرد با آنها ورزش می کند.

حامیان ورزش تی ار ایکس ادعا می کنند که این ورزش می تواند تحرک و پایداری را بهبود بخشد، نتایج متابولیکی را افزایش دهد، عضله چربی دار را لاغر کند و قدرت عملکردی در بدن ایجاد نماید. اما سایر طرفداران درباره تی آر ایکس می گویند که این ورزش جهت تثبیت هسته مرکزی بدن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق اظهار نظر کارشناسان، افرادی که یوگا و پیلاتس را دوست دارند، به TRX هم علاقه خواهند داشت زیرا برخی از تمرینات کراس اوور مشترک هستند. اما به طور کلی تمرینات ورزش تی ار ایکس برای دوندگان، دوچرخه سواران یا هر کسی که یک ورزشکار استقامتی است و همچنین می خواهد تمرینات قدرتی بیشتری داشته باشد، بسیار عالی است.

فواید تی آر ایکس برای بانوان

وقتی تیاریکس را با سایر ورزش‌ها و تمرینات لاغری مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که ورزش trx و لاغری فواید بسیاری برای خانم‌ها دارد. هدف تیاریکس، به طور کلی لاغری و تناسب اندام است. این ورزش تمام بدن را درگیر می‌کند و باعث چربی سوزی و سوزاندن کالری می‌شود. و بدین ترتیب به شما کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه راحت‌تر به بدن ایده‌آل خود برسید، بدنی قوی‌تر و سالم‌تر هم داشته باشید. فراموش نکنید که ورزش trx مقاومت بدن شما را بسیار بالا برده و به شما قدرت کنترل این مقاومت را خواهد داد. تمرینات ورزش تی آر ایکس به شما اجازه می‌دهد تا قدرت بدنی خود را به چالش بکشید و  مرکز قدرت بدن خود را نسبت نوع چالش تغییر دهید.

ورزش تی ار ایکس، ورزشی کاملا اقتصادی است. شما نیازی به تهیه تجهیزات گران بدنسازی نخواهید داشت. قیمت سازه این ورزش گران نیست و اگر امکان نصب آن را در خانه ندارید، می‌توانید تنها با تهیه کش آن و نصب آن به سقف یا در اتاق شروع به انجام این ورزش بکنید. برای انجام تیاریکس شما حتی نیازی به تهیه دستکش یا کفش مناسب با این ورزش ندارید. شما می‌توانید هر نوع کفش و لباس ورزشی برای انجام تمرینات ورزش تی آر ایکس بپوشید

 trx ورزش برای تمام سطوح آمادگی جسمانی مناسب است و می‌تواند مزایای زیادی برای بانوان داشته باشد. برخی از فواید تی آر ایکس برای بانوان عبارتند از:

تقویت عضلات: 

تی آر ایکس به طور موثری عضلات تمام بدن را تقویت می‌کند، از جمله عضلات مرکزی، عضلات پا، عضلات بازو و عضلات سینه. این امر می‌تواند به بهبود سلامت و تناسب اندام بانوان کمک کند.

کاهش وزن: 

تی آر ایکس یک ورزش هوازی و قدرتی است که می‌تواند به کاهش وزن و چربی سوزی کمک کند. این امر می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن کمک کند.

افزایش استقامت: 

تی آر ایکس می‌تواند استقامت بدن را افزایش دهد. این امر می‌تواند به بانوان کمک کند تا کارهای روزانه خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

بهبود تعادل و هماهنگی: 

تی آر ایکس به بهبود تعادل و هماهنگی بدن کمک می‌کند. این امر می‌تواند به کاهش خطر زمین خوردن و آسیب دیدگی کمک کند.

بهبود سلامت روان

تی آر ایکس می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب و بهبود سلامت روان کمک کند.

علاوه بر این، trx یک ورزش کم هزینه و قابل دسترس است که می‌توان آن را در خانه یا باشگاه ورزشی انجام داد. البته، مانند هر ورزش دیگری، trx ورزش نیز باید با رعایت اصول ایمنی انجام شود. بهتر است قبل از شروع، با یک مربی حرفه‌ای مشورت کنید تا از انجام حرکات اشتباه و آسیب دیدگی جلوگیری کنید.

قیمت تی آر ایکس

اگه به دنبال خرید تی آر ایکس هستید، بهتر است کمی تامل کنید. خرید این تجهیزات می‌تواند برای شما گران تمام شود. ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. شما می‌توانید از تخفیف کلاس های تی آر ایکس استفاده کنید و هزینه خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید. تخفیفان همیشه برای شما پیشنهادهای متنوعی از باشگاه‌های ورزشی تهران که انواع کلاس‌های ورزشی از جمله کلاس ورزش تی آر ایکس را برگزار می‌کنند، دارد

ورزش تی آر ایکس برای چی خوبه؟

 اگر قبلاً با آموزش تعلیق TRX از روی تیرها تاب نخورده اید، به احتمال زیاد قبلاً آن را دیده یا خوانده اید. این ابزار که توسط نیروی دریایی برای حفظ تناسب نیروهای همکارش در نقاط دورافتاده جهان اختراع شده است، شامل استفاده از نوارهای آویزان برای درگیر کردن عضلات فقط با استفاده از وزن بدن شما است. با تغییر زاویه بدن، هر عضله می تواند در یک حرکت کششی یا فشاری درگیر شود.

 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی