آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

نقش موکت اداری تایل در طراحی دکوراسیون

سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ

 

جنب و جوش و پویایی رمز موفقیت در هر نوع کسب و کار است. میتوان با تدابیر هوشمندانه فضای کاری را تبدیل به محیطی با نشاط و پویا کرد. چیدمان لوازم، دکوراسیون اداری از موارد قابل توجه در ایجاد فضای زنده و پر تحرک است. رنگ دیوار ها و کف پوش ها بیشترین تاثیر را در افزایش روحیه کارکنان و جذب مشتری دارند. استفاده از انواع موکت اداری تایل و رول به عنوان مهم ترین متریال برای کف مورد توجه طراحان دکوراسیون بوده است. مزایا و کارای فوق العاده موکت های اداری موجب شده تا بهترین انتخاب برای فضاهای پر رفت و آمد باشند.

 

موکت کف پوشی زیبا، بادوام، دارای رنگ بندی و طرح های متنوع، با کیفیت، مرغوب و اقتصادی است. شما میتوانید نمونه های از آن را در اغلب ساختمان های اداری ببینید. جالب است بدانید دلیل انتخاب موکت در اماکن اداری تنها شکل ظاهری نیست بلکه مزایای فوق العاده جذاب و کاربردی موکت باعث این همه استقبال شده است.

 

مزایای موکت اداری تایل

 

موکت های اداری تایل از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. زمانی که افراد وارد این مکان ها میشوند، احساس نوعی صمیمیت و در خانه بودن دارند. این حس و حال میتواند تاثیر شگرفی بر روی کسب و کار، جلب مشتری، سودآوری شرکت و سازمان داشته باشد. از مزایای مهم موکت اداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کاهش و حذف آلودگی های صوتی

ایجاد صمیمیت در محیط و بالا بردن روحیه نشاط جمعی

الیاف مرغوب و با کیفیت، استفاده از الیاف پلی پروپیلن، پلی اتیلن و سایر پلی آمیدها

طراحی خلاقانه و منعطف بودن موکت اداری باعث میشود تا قابلیت نصب در هر بخشی مانند راپله ها، دفتر مدیر، راه رو ها و هر بخش های دیگر دفتر امکان پذیر شود.

تنوع رنگی بسیار زیاد و طرح های زیبا

پاکسازی و شست و شوی راحت

قیمت مقرون به صرفه موکت اداری در مقایسه با دوام و ماندگاری موکت، بسیار اقتصادی است

 

اگر شما جزو آن دسته از مدیرانی هستید که در پی فراهم آوردن شرایط محیطی بسیار خوب و با کیفیت برای کارکنان خود هستید، بی شک از محبوبیت موکت ها به عنوان کف پوش فضای اداری آگاهی دارید. موکت به عنوان یک کفپوش اداری، صداهای آزار دهنده و اضافی را حذف میکند، در کنار دیگر مزیت های خوبی که دارد، آرامش و صمیمیت را به محیط کار هدیه میبخشد.

 

رنگ موکت اداری

 

رنگ محیط بر روی افراد حاضر در آن محیط تاثیر بسیار زیادی میگذارد. دلیل تنوع رنگی موجود در سالن های غذا خوری، نمایشگاه ها و سالن های گالری ها، دکوراسیون منازل، اتاق خواب ها، محیط ها اداری و غیر اداری در واقع تاثیری است که هر فرد از رنگ میگیرد و انتظار دارد رنگ محیط بر مشتریان و مخاطبان بگذارد.

 

تلاش بسیاری میشود تا سادگی در رنگ بندی محیط های اداری رعایت شود. به این معنا که یک دکوراسیون مینیمال با رنگ بندی ساده و یا در نهایت ترکیبی از دو یا سه رنگ، برای شرکت ها و دفاتر اداری مناسب و قابل اجرا است. برای انتخاب این رنگ ها عموما میتوان از رنگ لگوی شرکت استفاده کرد.

 

انتخاب رنگ های که دیرتر کثیفی را نشان میدهند جز واجبات موکت های اداری است. با توجه به حجم تردد بالا در محیط شرکت ها و ادارات، تمیز و زیبا بودن موکت فاکتور مهمی به شمار میرود. در نتیجه از انتخاب رنگ های روشن حد الامکان دوری کنید.

 

طراحی موکت تایل اداری

 

موکت های تایل این قابلیت را دارند که به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر استفاده شوند و میتوان با ترکیب دو یا چند رنگ از موکت ها، نمای زیبایی را به نمایش بگذارید. برخی ویژگی رنگ ها در موکت تایل به شرح زیر است:

 

موکت تایل قرمز

 

شاید موکت تایل قرمز خشونت را القا کند، اما به همان اندازه انتقال دهنده حس خوب و ملایمت را به وجود می آورد. رنگ قرمز بیشتر در فضاهای تفریحی و سالن های بازی به کار میرود. اگر فکر میکنید رنگ قرمز حس خشونت را بیشتر میکند. میتوانید رنگ دیگری را با آن بکار ببرید. مثلا؛ قرمز و خاکستری باعث بزرگتر جلوه دادن فضای اداری شما میشود.

 

موکت تایل سبز

 

رنگ سبز القا کننده حس آرامش است که گزینه خوبی برای شما به شمار می آید. باید این نکته را بدانید که استفاده بی رویه از این رنگ در فضا میتوانید حس افسردگی و تنبلی به افراد منتقل کند. به کار بردن رنگ های دیگری در کنار سبز، اثر این رنگ را کاهش میدهد و تعادل را در فضا به وجود می آورد.

 

موکت تایل آبی

 

رنگ آبی تسکین دهنده و آرامش بخش است. اما نقطه منفی رنگ آبی ایجاد حس سرما و سردی است. البته این رنگ برای فصل تابستان بسیار زیبا و دل انگیز است، اما اصلا گزینه خوبی برای ماه های سرد و بی روح زمستان نیست. رنگ موکت های تایل به سمت آبی تیره برای اینکه نمای حرفه ای به فضا میدهند، گزینه بسیار مناسبی برای محیط هایی هستند که میخواهند در کارشان بسیار جدی  عمل کنند.

 

رنگ های خنثی

موکت های خنثی رنگ های مشکی، بژ، خاکستری و قهوه ای را شامل میشود. بهترین گزینه برای محیط های کاری رنگ ها خنثی هستند، زیرا آلودگی و کثیفی بسیار کمتر به چشم میخورد. برعکس موکت های روشن که در روز های اول باشکوه و زیبا به نظر میرسند، اما در گذر زمان بر اثر تردد به سرعت از جلوه آن ها کاسته میشود و کهنه به نظر میرسند.

.

 

واردات موکت تایل خارجی

 

موکت تایل یکی از جدید ترین، زیبا ترین و مقاوم ترین نوع موکت است. قابل استفاده در کف پوش اداره ها، شرکت ها، تئاتر ها، فرودگاه ها و سایر مکان هایی با رفت و آمد بالا میباشد. واردات موکت تایل خارجی یکی از با کیفیت ترین و پر مصرف ترین موکت های اداری می باشد که بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشد.

 

موکت تایل را بهتر بشناسید

 

موکت تایل خارجی به صورت مربع های ۵۰×۵۰ است که هر مربع به صورت یک تیکه جدا میشود. زیبایی، کیفیت و کارایی بالا از ویژگی ها آن است. وجود این چند ویژگی در کنار هم موجب فروش بسیار بالای این موکت تایل شد. موکت های تایل مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن های مختلف و بالا دارند و همچنین در صورت کثیف شدن این موکت ها میتوان آن ها را به راحتی تمیز کرد.

 

برای نصب این موکت ها حتما باید از یک نصاب موکت تایل کمک بگیرید تا به راحتی این نوع موکت را نصب کند. میتوان گفت که هزینه  و قیمت این نوع موکت به صورت مناسب ارائه میشود. موکت های تایلی به دلیل جدا بودن تیکه ها، در صورت خراب شدن یا موارد دیگر، به راحتی می توان با تیکه ی دیگر جایگزین کرد. یکی دیگر از مزایای این موکت تایل این است که در جاهای کمتر از ۵۰ متر دیگر نیاز به نصب آن با چسب نمی باشد. به طور کل می توان گفت که موکت تایل از ویژگی ها و مزایای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

ترکیب خلاقانه موکت تایل

 

موکت های تایلی خارجی در انواع طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و جذاب وجود دارد که میتوان با استفاده از یک یا چند رنگ و طرح آن یک کف پوش بسیار زیبا و شیک را طراحی کرد و از آن محیط نهایت لذت را برد.

 

فروش موکت به صورت عمده

 

اگر فروش موکت تایل به صورت عمده صورت بگیرد از هزینه و قیمت کمتری برخوردار میشود.  فروش موکت تایل به صورت کم هم وجود دارد ولی فروش به صورت عمده و گسترده برای مصرف کننده با صرفه تر است.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی