آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

لینک ها یکی از عوامل کلیدی در سئو هستند که به موتورهای جستجو در مورد اهمیت معنایی صفحات مختلف سیگنال می دهند و کاربران را از صفحه ای به صفحه دیگر هدایت می کنند. انکر تکست های ایجاد شده توسط این لینک ها تاثیر زیادی در سئوی سایت شما دارد و شما باید از انکر تکست های مختلف برای لینک های خود با استراتژی ها و اصولی خاص استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با anchor text و انواع آن آشنا کنیم و در مورد اینکه از چه استراتژی هایی می توانید برای لینک دادن به متن استفاده کنید صحبت کنیم. توصیه می کنیم تا پایان این صفحه که از وبسایت https://neshoonet.ir گردآوری شده است همراه ما باشید.
متن لنگر را تعریف کنید

متن لنگر مناسب برای تبلیغات و لینک بیلدینگ (پیشنهادات نشان داده نمی شوند)
لنگرها متن، کلمات یا تصاویری هستند که با کلیک کردن، شما را به صفحه دیگری می‌برند. یعنی این کلمات و تصاویر به صفحه دیگری پیوند داده شده اند. برای پیوند دادن یک مورد، باید آن را در یک برچسب قرار دهید.
چه نوع متنی وجود دارد؟
متن لنگر معمولا به دو نوع تقسیم می شود: تصاویر و عبارات متنی. در سئو، انواع مختلفی از انکرهای متنی وجود دارند که تاثیر زیادی بر لینک های داخلی و خارجی وب سایت شما دارند.
متن لنگر مسابقه واقعی
تایپ لنگر تطبیق دقیق به معنای استفاده از کلمات کلیدی برای انجام اقدامات سئو و دستیابی به نتایج بالاتر موتور جستجو است. به عنوان مثال عبارت "مشاوره حرفه ای سئو توسط نشونت به صورت آنلاین و حضوری" به عنوان انکر تکست در نظر گرفته می شود و اگر عبارت مشاوره سئو را به صفحه خود در سایت نشونت لینک کنیم، عبارت را اجرا می کنیم یا می گوییم به ما داده شده است. لینک کامل. لینک های دقیق بسیار حساس هستند. این نوع انکر تکست می تواند تاثیر زیادی بر سئو داشته باشد و باید مراقب باشید که برای چه صفحات و اهدافی از انکر تکست مناسب استفاده می کنید. سعی کنید تا حد امکان از این نوع انکر تکست برای لینک‌های داخلی استفاده کنید، اما سعی کنید از آن برای لینک‌های خارجی کم استفاده کنید زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند به سئو سایت شما آسیب برساند و منجر به جریمه برای کلمات مرتبط شود.
علامت صحافی
متن لنگر انتخاب شده به معنای استفاده از نام تجاری وب سایت پیوند شده است. این نوع لینک تاثیر زیادی بر اعتبار وب سایت شما دارد و لینک های برند بسیار قوی در سایت شما وجود دارد، اگر به سایت نشونت لینک داده شود، انکر تکست محسوب می شود.
URL Weka
URL anchor text به معنای استفاده از URL به عنوان متن لنگر است. این نوع لینک یکی از رایج ترین انواع لینک است و معمولا کمترین ریسک را دارد. به عنوان مثال آدرس https://neshoonet.ir/market/instagram-consulting/ آدرس صفحه مربوط به مشاوره اینستاگرام نشونت را نشان می دهد.
Anchor text حاوی کلمه کلیدی دقیق است
این نوع انکر تکست به این معنی است که کلمه کلیدی اصلی با یک یا چند کلمه در انکر استفاده می شود. به عنوان مثال در عبارت خرید بک لینک به وب سایت خود، عبارت خرید بک لینک کلیدواژه اصلی است که در کنار کلمات دیگر قرار داده شده است و تمامی این کلمات با صفحه فرود لینک شده اند.
یک کلمه کلیدی تعبیه شده حاوی یک کلمه کلیدی درون یابی است
یک جمله منطبق مشابه جمله بالا است، با این تفاوت که از کلمات کلیدی در جمله استفاده نمی کند. به عنوان مثال "خرید بهترین بک لینک ها به وب سایت خود" با وجود اینکه شامل کلمات خرید + بک لینک است اما در جمله استفاده نمی شود.
Encore معمولی و تصادفی
انکر تکست تصادفی نوعی انکر تکست است که کلمات کلیدی یا نام تجاری را فهرست نمی کند. به عنوان مثال از کلماتی مانند اینجا، کلیک و اطلاعات بیشتر استفاده کنید.
کلمه کلیدی + نام تجاری متن لنگر
در این نوع انکر تکست تیتر متن ارتباط تنگاتنگی با نام برند دارد به عنوان مثال «نکات سئو» می تواند کلیدواژه + تگ anchor text باشد.
دم مشترک
Anchor image text به معنای استفاده از یک تصویر به عنوان متن لنگر است. با این نوع لینک، لینک html تصویر در داخل تگ قرار می گیرد که باعث می شود با کلیک روی تصویر به صفحه فرود هدایت شوید. هرگز لینک های عکس را نادیده نگیرید زیرا یکی از بهترین و طبیعی ترین انواع بک لینک هستند.
تاثیر انکر تکست در سئو
موتور جستجو محتوای صفحه را با استفاده از جاسازی درک می کند و رتبه سایت را برای عبارات مرتبط بهبود می بخشد. اما سئو به این سادگی نیست و موتورهای جستجو سعی می کنند افرادی را که نمی خواهند از انکر تکست به درستی استفاده کنند رد و جریمه کنند.
تعبیه پیوندهای خارجی را عادی کنید
همانطور که گفتیم، موتورهای جستجو سعی می کنند سایت هایی را که سعی می کنند الگوریتم های آنها را دور بزنند، ردیابی کنند. یکی از عواملی که به موتورهای جستجو می‌گوید یک سایت در حال تقلب الگوریتم‌های آن‌ها است، فقدان تنوع بک لینک در متن لنگر سایت است.
بنابراین یک گزارش بازاریابی ارزان سفارش دهید و سعی کنید با استفاده از مقالات انکر طبیعی به این عوامل توجه کنید. اگر هنوز در مورد نحوه استفاده از Ankertext شک دارید، می توانید از تیم مشاوره Nashont بهره مند شوید. برای تماس با کارشناسان سئو نشونت و رزرو نوبت با شماره 09114934623 تماس بگیرید.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی