آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

برای آماده کردن صورت ابتدا آن را با آب گرم بشویید و سپس خشک کنید. اگر پوست شما مستعد خشکی است حدود ۲۰ دقیقه قبل از آرایش، کمی مرطوب کننده ی سبک استفاده کنید تا زمان کافی برای جذب آن داشته باشید.


از جمله از بین بردن جای جوش صورت. امید داریم این مطلب را مفید ارزیابی کنید. به اندازه ی یک فندق، کرم را روی گردن بزنید و به کمک کف دست ها گردن تان را به سمت بالا ماساژ دهید. آرایشی که در خانه می‌کنم بی‌دوام است، چه راه حلی دارد؟ بهتر است با توضیحات خانم فاطمه حبشی همراه باشید.

در هنگام حمام کردن می توانید با استفاده از لیف یا دستکش های مخصوص، پوست تان را لایه برداری کنید.
 

توضیحات آرایشی فاطمه حبشی

موهای خود را ساده آرایش کنید. سعی نکنید که موهای خود را فر کرده و یا شینیون های آنچنانی داشته باشید؛ بلکه موهای کمی حالت دار، (درست مثل عکس ریحانا که اینجا مشاهده می کنید) که روی شانه هایتان بریزد بدون اینکه تمرکز را از آرایش تان منحرف کند به چهره تان چارچوب خاصی می بخشد.

طبق توضیحات خانم فاطمه حبشی ، بخار، پوست شما را از سموم پاک کرده و منافذ پوستتان را باز می‌کند. فقط خیلی به آب جوش نزدیک نشوید، قطعا نمی‌خواهید بینی تان بسوزد!

علاوه بر این لازم است که روزانه حداقل یک و نیم لیتر آب بنوشید تا بهتر بتوانید سموم بدن را دفع کنید.یادتان باشد که ورزش منظم (دو مرتبه در هفته) مفید است.

درست است که قدیم ها صورت های گرد، گوشتالو، لپ های بادکرده و سرخ و غبغب های بزرگ مد روز بوده ،ولی این روزها کسی تمایلی به داشتن غبغب ندارد.
 بسیاری افراد به دلایل مختلف با افزایش سن از رژگونه استفاده نمی کنند ولی یک لایه قرمز رنگ ملایم می تواند شادابی و جوانی را به پوست هدیه کند.

منبع : https://fatemehhabashi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی