آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !


به گزارش کارمادیو، سریال پرطرفدار یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور قرار است آبان ماه 1402 از شبکه آی فیلم بازپخش شود. در زیر اطلاعیه ها و زمان های تکرار یوسف پیامبر را در شبکه آی فیلم برای شما کاربران گرامی منتشر کرده ایم.

کانال آی فیلم جایگزین سریال یوسف پیامبر نون خ. این سریال ایرانی در سال 2007 تولید شد. با پایان یافتن سریال نون خا، سریال حضرت یوسف (یوزارشیف) سه شنبه 25 آبان ماه ساعت 22 از این شبکه بازپخش می شود.

زمان پخش و تکرار فیلم یوسف پیامبر اول آبان 1402

سریال «یوسف پیامبر» سه شنبه 25 آبان ماه هر شب ساعت 22 و تکرار آن ساعت 18 و 14 روز بعد از شبکه آی فیلم خواهد بود.

تاریخچه مختصری از حضرت یوسف و بازیگران

داستان حضرت یوسف از دوران کودکی یوسف شروع می شود. یوسف پسر یعقوب است و در خانواده های زیادی زندگی می کند. پدرش از کودکی سرپرستی او را برعهده داشته و خواهر و برادرش نیز از او نگهداری می کنند. برادران یوسف او را در چاه انداختند و گفتند کرم خورد. یوسف کاروانی پیدا می کند و به مصر می رود. یوسف در مصر به بردگی فروخته می شود و به خانه محبوب خود در مصر می رود.

سرجا نیت هولگا روی مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهگان، عباس امیری، الهام حمیدی، لیلا بلوکات و ماهوش صابرکان می زند.
 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی