آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

جارو شارژی چیست؟

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۲۵ ق.ظ


جاروبرقی های شارژی جاروهای شارژی هستند که با باتری های مختلف کار می کنند. این جاروهای شارژی به دلیل سبک بودن، استفاده آسان و جابجایی آسان محبوب هستند. جاروبرقی های شارژی به لطف عملکردهای مختلف و راندمان بالا می توانند هر چیزی را تمیز کنند. کف هایی مانند سرامیک، چوب، چوب سخت و غیره را به راحتی تمیز و ضدعفونی کنید. او سطوح مختلف مانند مبل، تخت، بالش و پتو، دکوراسیون، آشپزخانه و غیره را تمیز می کند. باتری های جارو شارژی قابل شارژ هستند و به راحتی در یک یا دو ساعت نصب می شوند.

باتری جارو شارژی چیست؟

باتری در یک جارو شارژی قدرت مکش ایجاد می کند. بنابراین طبیعتاً با شروع تخلیه باتری، مصرف انرژی کمتری را تجربه خواهید کرد. با این حال، اگرچه یک جاروبرقی باتری لیتیومی قابل شارژ می تواند قدرت مکش مداوم را ارائه دهد، اما تنها جاروبرقی های شارژی با کیفیت بالا به خوبی جاروبرقی های سیمی کار می کنند. اگر یک جارو شارژی همان چیزی است که می خواهید، مدلی را انتخاب کنید که از باتری لیتیومی ولتاژ بالا تغذیه می کند. این مدل ها مکش قوی تری نسبت به جاروبرقی های قابل شارژ استاندارد با باتری های غیر لیتیومی دارند.

باتری های تمیز کننده قابل شارژ چقدر عمر می کنند؟

همه جاروهای شارژی عمر باتری محدودی دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند. به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که یک باتری جارو شارژی بین 15 تا 40 دقیقه دوام بیاورد که امیدواریم برای تمیز کردن کف یا مبلمان شما کافی باشد. پس از خالی شدن باتری، انتظار داشته باشید بین 2 تا 16 ساعت شارژ شود. با این حال، همانطور که گفته شد، یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ بالا زمان کار قابل توجهی طولانی تری (و همچنین قدرت مکش قابل توجهی) ارائه می دهد. بنابراین پس از 40 دقیقه تمیز کردن، دیگر نیازی به شارژ جارو شارژی ندارید. شما همچنین گزینه حالت های توربو را دارید که قدرت بیشتری را ارائه می دهد و روی فرش بهتر کار می کند. توجه داشته باشید که این انرژی اضافی باتری را سریعتر تخلیه می کند.

چگونه می توانم زمان استفاده از جارو شارژی خود را افزایش دهم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، یک جاروبرقی قابل شارژ در بالاترین سرعت مکش 15-20 دقیقه و در کمترین سرعت مکش 30-40 دقیقه دوام می آورد. عمر باتری بسته به برس مورد استفاده و قدرت مکش انتخابی متفاوت است. برای تمیز کردن سریع باید از برس کف با حداکثر سرعت مکش استفاده کنید. برای به حداکثر رساندن عمر باتری، جارو شارژی خود را روی کمترین سرعت برق تنظیم کنید و از کوچکترین برس استفاده کنید.

شارژر بی سیم بهتر است یا سیمی؟

جاروبرقی های شارژی بسیار سبک تر از لوازم جانبی سیمی هستند و به طور متوسط ​​وزن آنها کمتر از 3 کیلوگرم است. علاوه بر این، طراحی بی سیم آنها به شما امکان می دهد آن را به هر جایی ببرید. می توانید از جارو شارژی برای تمیز کردن مکان های مختلف مانند اتومبیل، مبلمان، پله ها و شکاف های عمیق استفاده کنید. بسیاری از مدل‌های جارو شارژی را می‌توان به جارو شارژی تبدیل کرد که مناطق دور از دسترس را تمیز می‌کنند.

فیلترهای رفت و برگشتی چیست؟

جاروبرقی های شارژی جمع و جور هستند و دارای فیلتر کوچکتری برای جذب گرد و غبار و زباله هستند. به طور متوسط ​​حدود 0.6 لیتر زباله جمع آوری می کنند. می توانید به سطل زباله بروید و در حین تمیز کردن مرتب توقف کنید تا ظرف را خالی کنید. فیلترهای جارو شارژی به میزان قابل توجهی گرد و غبار را از خانه شما پاک می کند و هوای سالم و تمیزی به شما می دهد. به راحتی موجودات کوچک و کنه ها را از روی کوسن ها و مبل ها جمع آوری کرده و در محفظه خود به دام می اندازد.

چرا جارو شارژی کار نمی کند؟

اگر جارو شارژی شما مشکلی مانند روشن نشدن یا شارژ نشدن دارد، راه حل های زیر را برای حل این مشکل امتحان کنید.

اگر جاروبرقی شما کار نمی کند:

1) لطفاً باتری را به مدت 3-4 ساعت شارژ کنید و دوباره آن را نصب کنید تا بررسی کنید که آیا پاک کننده باتری به درستی کار می کند یا خیر.

2) مطمئن شوید که باتری به درستی نصب شده است.

3) گرد و غبار داخل سطل زباله را تمیز و فیلتر کنید.

اگر جاروبرقی شما شارژ نمی شود:

1) مطمئن شوید که آداپتور برق به درستی به باتری و پریز وصل شده است.

2) جاروبرقی را به پریز دیگری تغییر دهید تا بررسی کنید که آیا می توان آن را شارژ کرد.

2) می توانید باتری جارو شارژی را تعویض کرده و آن را با باتری جدید تعویض کنید.

باتری های قابل شارژ چقدر فضای داخلی ماشین شما را تمیز می کنند؟

جاروبرقی های شارژی نه تنها برای تمیز کردن کف ها مفید هستند، بلکه برای جمع آوری گرد و غبار و زباله در وسیله نقلیه شما نیز کار می کنند. هنگام استفاده از جارو شارژی برای تمیز کردن اتومبیل خود، لطفاً از یک برس نرم برای تمیز کردن صندلی چرمی اتومبیل خود استفاده کنید و از یک نازل مکنده برای تمیز کردن گوشه های سخت استفاده کنید.

آیا یک جاروبرقی قابل استفاده مجدد ارزش خرید دارد؟

جارو شارژی ارزش خرید دارد زیرا می تواند هر جایی، هر نوع کف و هر نوع مبل را تمیز کند. تنها با یک جارو شارژی می توانید هر اتاق و هر قسمت از خانه خود را تمیز کنید.

جاروبرقی دستی بهتر است یا ایستاده؟

جاروبرقی دستی برای نظافت آپارتمان ها و منازل کوچک و همچنین سطوح شکننده مانند مبل یا صندلی ماشین مناسب است و به دلیل سبک و کوچک بودن به راحتی قابل حمل است. جارو شارژی Isade برای تمیز کردن سریع و آسان سطوح وسیع فرش یا کف ایده آل است.

جارو شارژی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از جارو شارژی برای کسانی که از کمردرد رنج می برند بسیار موثر است. با داشتن یک جارو شارژی این مشکل را حل خواهید کرد زیرا جارو شارژی سبک و حمل آسان است و دسته جارو شارژی با توجه به قد شما می تواند کوتاه یا بلند باشد بنابراین نیازی به خم شدن نیست. همچنین برای کسانی که دارای کفپوش بدون موکت یا موکت هستند و کفپوش های سرامیکی و پارکت زیادی دارند نیز مناسب است. زیرا بدون نرم شدن زمین آنها را کاملا تمیز و بدون لک می کند. برای کسانی که پله های زیادی دارند که نمی توانند با وسایل دیگر تمیز کنند عالی است.

آیا یک جارو شارژی می تواند فرش ها را تمیز کند؟

نظافت فرش و موکت با جارو شارژی بسیار آسان است، فقط باید یک جارو شارژی با کیفیت و با مکش کافی برای تمیز کردن فرش خریداری کنید. برای تمیز کردن فرش باید از حداکثر قدرت مکش جارو شارژی خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید.

چرا مکش جاروهای شارژی کمتر است؟

ابتدا سطح باتری را بررسی کنید تا مکش جاروبرقی کاهش یابد. مکش کمتر در جاروبرقی می تواند منجر به شارژ کمتر باتری شود. سپس خط لوله و مکش را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی در آن گیر نکرده است. همچنین برس ها و برس ها را چک کنید و مو و خز حیوانات را از آنها جدا کنید. همچنین مخزن را خالی کنید تا جایی برای زباله های تازه باز شود.

ظرفیت سیکلون در جارو شارژی چقدر است؟

تابع CYCLON یکی از بهترین فناوری های خلاء بی سیم است. این عملکرد برای فشرده سازی زباله ها عمل می کند که تمام گرد و غبار را فشرده می کند و فضای بیشتری برای زباله های دیگر ایجاد می کند. برخی از جاروهای شارژی این فناوری را دارند که به شما کمک می کند بدون توقف، منطقه بیشتری را جارو کنید.

چه قدرتی برای جاروبرقی مناسب است؟

یک باتری 12 ولتی برای یک جاروبرقی قابل شارژ معمولی مناسب است و در 15 دقیقه شارژ می شود. با این نوع جارو شارژی می توانید در 10 دقیقه جارو و تمیز کنید. این نوع جارو شارژی برای خانه هایی با فضای متوسط ​​مناسب است.

 

  برای تعمیرات جارو شارژی بوش به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://paydarservice.org/تعمیر-جارو-شارژی-بوش/
  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی