آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

استانداردها و مشخصات میز و صندلی ناهار خوری

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳ ق.ظ

 


میز و صندلی ناهارخوری فقط یک کالای لوکس برای خانه شما نیستند. فرقی نمی کند خانه شما بزرگ باشد یا کوچک! امروزه دیگر آشپزخانه بدون میز ناهارخوری تعریف نمی شود. حال که در خرید این ابزار مهم شکی نیست، می خواهیم توضیح دهیم که یک میز و صندلی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و امروزه کدام میزها پرطرفدارتر هستند و ترفندها و راهکارهایی را برای شناخت یک میز خوب پیشنهاد می کنیم.

نکته اول

برای خرید یک میز استاندارد و مناسب با صندلی باید گوش کنید که ارتفاع میز با خصوصیات ظاهری اعضای خانواده مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر قد شما خیلی بلند نیست، نباید میزهایی را انتخاب کنید که کوتاهتر از حد معمول هستند. برای شناخت میز معمولی باید به گونه ای کار کنید که وقتی روی صندلی و پشت میز می نشینید، ارتفاع میز به پایین سینه برسد و فاصله آرنج تا بدن به اندازه کافی نباشد. یکسان. بیش از 40 سانتی متر، در غیر این صورت جدول وجود ندارد، اگر شما در یک میز معمولی Wooden dining table غذا بخورید، تمام قسمت های بدن شما باید احساس راحتی کنند. سفره ای که می خورید نباید خیلی کوتاه باشد و کمرتان آنقدر بلند نباشد که احساس خفگی کنید. صندلی باید راحت و نرم باشد.

میز و صندلی 2

میز و صندلی 12 نفره پرطرفدار است!

سایز میز ناهار خوری مانند سایر وسایل پذیرایی با توجه به تعداد افراد کم و زیاد می شود. سایز میز و صندلی ناهارخوری از 2 نفر شروع می شود و تا 24 و 28 نفر قابل ساخت می باشد. اکثر افراد 6 یا 8 صندلی در آشپزخانه و یک صندلی بزرگتر در اتاق نشیمن و غذاخوری می گذارند، اما خریدارانی که خانه های متوسط ​​دارند از 12 صندلی استفاده می کنند که در حال حاضر بیشترین خرید و متنوع ترین مدل ها هستند. امروز. ابعاد این تخت و صندلی به دلیل استاندارد بودن برای پرکردن خانه های سطح بالا بسیار مناسب است. با توجه به خرید زیاد این مدل، تولیدکنندگان و تامین کنندگان تاکید بیشتری بر روی این مدل دارند و زرق و برق و تنوع این محصول را برای جذب خریداران در این سایز افزایش می دهند.

قیمت پایین یا نجومی

اگر در بازار تحقیق کرده باشید، می بینید که یکی از لوازمی که قیمت آن چندان مشخص نیست، میز و صندلی ناهارخوری است. قیمت این محصول از 40000 تومان شروع و تا 50 میلیون تومان می رسد. کمترین قیمت این محصول از چوب راش و سفید است که کیفیت و دوام بالایی ندارد و جلوه لوکسی ندارد. اگر قصد دارید بین 1.5 تا 3 میلیون تومان هزینه کنید.

اگر قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد و قصد خرید بهترین محصولات روز دنیا  تانیل چوب را دارید، سبک های Wood Modern و ایتالیایی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این نوع از چوب های با کیفیت هستند. یک میز و صندلی معمولی با سایز 12 نفره از این برندها حدود 7 میلیون تومان قیمت دارد.

میز و صندلی 222

معروف ترین و محبوب ترین برندهای میز و صندلی

برندهایی مانند Wood Modern، Italy Style و US Lunch از برترین برندهای جهانی این محصول هستند. شرکت تولید کننده این برندها 50 تا 100 سال قدمت دارد و از بهترین میز ناهار خوری چوبی تانیل چوب سرتاسر دنیا برای محصولات خود استفاده می کند. این شرکت ها در سرتاسر دنیا شعبه و نمایندگی فروش دارند و شما به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

حتما به پایه میز دقت کنید

اکثر میز و صندلی ها ارزان قیمت و بدون مارک، بسیار ساده و دقیق، بی کیفیت و به راحتی آسیب می بینند. زیرا به جای اره چوب و میخ معمولی از چسب چوب بی کیفیت برای اتصال پایه میز استفاده می کند. میز و صندلی ناهارخوری با بهترین کیفیت از میخ و دوخت فلزی و اتو با دمای بالا استفاده می کند. با فاصله بین پایه میز و کف میز می توانید بفهمید که درست انجام شده است یا خیر. اگر فاصله بین پایه ها ناهموار و ناهموار باشد و فاصله بین آنها زیاد باشد اگر درست ساخته نشده باشند پس از مدتی استفاده از بین می روند و باعث ایجاد لگ و نویز می شوند. یا در بهترین حالت نیاز به نگهداری دارد. بنابراین توجه به نوع ساخت و نحوه اتصال میز و صندلی یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید و انتخاب میز و صندلی مرغوب می باشد.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی