آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

آهنگ زانیار خسروی به نام «من دلم تنگه»

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۱۴ ق.ظ

متن آهنگ زانیار خسروی من دلم تنگه

ﻣﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮب ﻧﻴﺴﺖ ﻣﻦ دﻟﻢ ﺗﻨﮕﻪ

ﻫﻤﻪ ی ﺣﺮﻓﺎم ﺗﻮ اﻳﻦ آﻫﻨﮕﻪ

آﺧﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺶ ﻛﻰ ﻣﻴﺠﻨﮕﻪ

ﺑﮕﻮ

ﻣﻦ دﻟﻢ ﺗﻨﮕﻪ ﻣﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮب ﻧﻴﺴﺖ

ﺣﺮف دارم اﻣﺎ ﺗﻮ ﻣﻴﮕﻰ

ﻫﻴﺲ

ﻟﺎاﻗﻞ ﻳﻪ ﭼﻴﺰی ﺑﻪ اﻳﻦ ﭼﺸﺎی ﺧﻴﺲ

ﺑﮕﻮ

ﻣﻦ ﺑﻰ ﻋﻠﺖ ﺷﺐ و روز ﺧﻴﺮه ﺑﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗﻢ

ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺑﻬﻢ زدی اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﭘﺎﺗﻢ

ﻧﺮو

ﺗﻮی ﻫﺮ ﺟﻤﻌﻰ ﺑﺪون ﺗﻮ ﻣﻴﺮم ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻪ

ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ ﻟﺒﺎس دﻟﺨﻮاه ﻣﻨﻮ ﺑﭙﻮﺷﻪ

ﻧﺮو . ﻧﺮو

ﻣﻦ ﺑﻰ ﻋﻠﺖ ﺷﺐ و روز ﺧﻴﺮه ﺑﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗﻢ

ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺑﻬﻢ زدی اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﭘﺎﺗﻢ

ﻧﺮو

ﺗﻮی ﻫﺮ ﺟﻤﻌﻰ ﺑﺪون ﺗﻮ ﻣﻴﺮم ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻪ

ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ ﻟﺒﺎس دﻟﺨﻮاه ﻣﻨﻮ ﺑﭙﻮﺷﻪ

ﻧﺮو . ﻧﺮو

ﻛﻠﺎم ﻣﺎ ﺑﻴﻦ آﻫﻨﮓ

ﺑﻌﺪ ﺗﻮ دﻧﺒﺎل ﻧﺸﻮﻧﻴﺎی ﺗﻮ اﻓﺘﺎدم ﺗﻮ آدﻣﺎی دﻳﮕﻪ ﻛﻪ ﻳﻜﻴﺶ اﺳﻤﺖ ﺑﻮد

ﻫﻨﻮز ﻛﻪ ﻫﻨﻮزﻫﻜﺎﻓﻴﻪ ﻛﻪ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﻳﻜﻰ ﻫﻢ اﺳﻤﻪ ﺗﻮه

ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﻠﻰ ﺣﻮاﺳﻢ ﺑﻪ ﺧﻮدم ﺑﺎﺷﻪ

ﺑﺎﻳﺪ ﺳﻌﻰ ﻛﻨﻢ زﻳﺎد ﻣﻜﺚ ﻧﻜﻨﻢ وﻗﺘﻰ اﺳﻤﺸﻮ ﻣﻰ ﮔﻪ

ﺑﻌﺪ اﻳﻨﻜﻪ

ﺟﻮری ﺻﺪاش ﻧﻜﻨﻢ ﻛﻪ ﻃﻮری ﺻﺪا ﻣﻰ ﻛﺮدﻣﺘ.

اداﻣﻪ آﻫﻨﮓ

ﻳﺎدت اﻓﺘﺎدم ﻫﺮﻛﻴﻮ دﻳﺪم

ﻣﻦ ﺑﻪ دﻧﻴﺎی ﺑﻰ ﺗﻮ ﺗﺒﻌﻴﺪم

ﺗﻮ ﺑﺪی ﻛﺮدی

وﻟﻰ ﺑﺨﺸﻴﺪم ﺗﻮ رو

ﺑﻰ ﺗﻮ اﻳﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺜﻪ ﺗﺎﺑﻮﺗﻪ

ﭼﺸﻢ ﻣﻦ رو ﺳﻘﻒ ﺷﺒﺎ ﻣﺒﻬﻮﺗﻪ

ﻫﻤﻪ ﭼﻰ ﺑﺎزم ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ

ﻧﺮو

ﻣﻦ ﺑﻰ ﻋﻠﺖ ﺷﺐ و روز ﺧﻴﺮه ﺑﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗﻢ

ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺑﻬﻢ زدی اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﭘﺎﺗﻢ

ﻧﺮو

ﺗﻮی ﻫﺮ ﺟﻤﻌﻰ ﺑﺪون ﺗﻮ ﻣﻴﺮم ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻪ

ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ ﻟﺒﺎس دﻟﺨﻮاه ﻣﻨﻮ ﺑﭙﻮﺷﻪ

ﻧﺮو . ﻧﺮو

ﻣﻦ ﺑﻰ ﻋﻠﺖ ﺷﺐ و روز ﺧﻴﺮه ﺑﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗﻢ

ﭘﺸﺖ ﭘﺎ ﺑﻬﻢ زدی اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﭘﺎﺗﻢ

ﻧﺮو

ﺗﻮی ﻫﺮ ﺟﻤﻌﻰ ﺑﺪون ﺗﻮ ﻣﻴﺮم ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻪ

ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ ﻟﺒﺎس دﻟﺨﻮاه ﻣﻨﻮ ﺑﭙﻮﺷﻪ

ﻧﺮو . ﻧﺮو

آهنگ زانیار خسروی به نام «من دلم تنگه»

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی