آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

خلاقیت در نوشتن محتوا چیست؟

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۱ ب.ظ


بازنویسی متن مستلزم خلاقیت نویسنده برای ایجاد محتوای جدیدی است که محتوای دیگران را تکرار نکند. در غیر این صورت، تغییرات کلمه به کلمه در نوشته نویسنده اصلی می تواند از طرف هر کسی باشد! این اثر بلندگوی زحمات نویسنده اصلی نیست و ارزشی ندارد.

به عنوان یک تولید کننده محتوا با استفاده از روش بازنویسی، نه تنها باید نگران تغییر محتوای اصلی باشید، بلکه راه درست این است که با خلاقیت و نوآوری خود چیزهایی را به محتوا اضافه کنید.

با استفاده از ابزارهای تولید محتوا و ایجاد چک لیست تولید محتوا، می توانید محتوای بازنویسی شده جدیدی تولید کنید که متفاوت از محتوای اصلی و در عین حال ارزشمند باشد.

تغییر شکل محتوا نیز نوعی بازتولید است

بازنویسی محتوا فقط تغییر متن نوشته شده توسط دیگران نیست. در عوض، تبدیل یک شکل از محتوا به شکل دیگری از محتوا همچنان بازنویسی محتوا محسوب می شود. به عنوان مثال، می توانید یک پادکست صوتی ایجاد کنید یا یک ویدیوی کوتاه جالب با محتوای متنی ایجاد کنید.

توجه به محتوایی که قبلاً ایجاد شده است، این فرصت را ایجاد می کند که به صورت گسترده تر به موضوع نگاه کنیم و در صورت یافتن راه های جدید، از روش های جدید برای بازتولید محتوا استفاده کنیم. سبک های جدید را به محتوای قدیمی اضافه کنید و محتوای جدید ایجاد کنید. یافتن نکات مهم متن و ایجاد محتوای مختصر در قالب اینفوگرافیک در واقع محتوای جدیدی است که با بازنویسی مطالب به دست می آید اما اکنون ظاهری متفاوت و اطلاعات جدیدی دارد.

انتقال محتوا باعث صرفه جویی در زمان و مدیریت می شود

ایجاد محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد زمان زیادی می برد زیرا بر اساس دانش، اطلاعات، مهارت ها، تجربه و استفاده خود نویسنده از منابع موجود است. در واقع یک فرآیند ذهنی است که دانش گذشته را با منابع فعلی ترکیب می کند و این فرآیند مستلزم صرف زمان زیادی است. برای مطالعه بیشتر به این مقاله مراجعه کنید: محتوای منحصر به فرد چیست؟

اما با بازنویسی محتوا، نیمی از این فرآیند توسط افراد دیگر انجام می شود و ما از قبل به محتوای آماده دسترسی داریم که می توانیم از آنها برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنیم. به همین دلیل زمان تولید محتوا را کاهش می دهیم.

بنابراین، استفاده از بازنویسی در کنار استفاده از محتوای منحصر به فرد می تواند یک استراتژی هوشمند برای فرآیند تولید محتوای وب سایت شما باشد. زیرا ما همیشه فرصت تولید محتوای اصلی را نداریم. در چنین مواردی، بازنویسی محتوا می‌تواند به ما کمک کند که از جریان تولید محتوا خارج نشویم.

امکان بازتولید محتوا با بازنویسی مطالب ما

بازنویسی محتوا فقط مربوط به محتوای دیگران نیست، ما می توانیم محتوایی را که تولید می کنیم با استفاده از بازنویسی بهینه کنیم. در برخی موارد، دید ما در تولید اولیه محتوا محدود است و محتوایی که ایجاد می کنیم فاقد کیفیت لازم است. و اگر محتوای ضعیفی تولید کرده‌ایم یا لحن مناسبی نداریم و به بازاریابی محتوایی خود آسیب می‌رسانیم، بازنویسی محتوا در این مرحله فرصت خوبی برای بهبود آن است.

برای درک کامل نکات ذکر شده، می توانید مقالاتی در مورد محتوای ضعیف، ارائه محتوا چیست و بازاریابی محتوا چیست را بررسی کنید.

یا نیاز به پیشرفت در زمینه نگارش و دستور زبان دارد. بنابراین، بازنویسی فرصتی برای اصلاح این خطاها است تا بتوانیم در صورت نیاز محتوا را به روز کنیم.

همچنین می توانید محتوای موجود را به انواع دیگری برای خود تبدیل کنید. همانطور که محتوای قدیمی خود را مرور می کنیم، ممکن است ایده های جدیدی به سراغ ما بیاید. و به عنوان مثال، فکر ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا یک اینفوگرافیک از محتوای موجود به ذهن خطور می کند.

بازنویسی محتوا چیست: چیزی فراتر از تغییر کلمات و جملات

در مقالاتی که در وب خوانده ام در مورد اینکه بازنویسی محتوا چیست، به موارد زیادی برخورد کرده ام که تغییر کلمات، جملات و تغییر قالب آنها را به عنوان تکنیک های بازنویسی ذکر کرده اند. به من اجازه دهید این شیوه ها را در اینجا به چالش بکشم!

در واقع، بازنویسی محتوا یا اصلاح متن چیزی بیش از تغییر جملات، کلمات و ساختار جمله است. این تعبیر یک نگاه سطحی است. شاید این روش برای کودکان و دانش‌آموزان دبستانی که جملات را یاد می‌گیرند یا دانش‌آموزانی که نمی‌توانند انشا شخصی تهیه کنند در نظر گرفته شده باشد. و بازنویسی یا بهتر است بگوییم بازنویسی با کمی تغییر از مقاله سایر دانش آموزان مناسب است! اما در واقع این روش بازنویسی صحیح نیست.

اول از همه، شما باید درک خوبی از منابع موجود داشته باشید. معنای این جمله چیست؟ این به این معنی است که اگر اطلاعاتی در مورد موضوعی که می خواهید در آن محتوا ایجاد کنید ندارید، ابتدا باید یک مصرف کننده محتوا باشید. یعنی حداقل چند مقاله در این زمینه بخوانید و سعی کنید دیدگاه نویسنده را درک کنید. پس از این مرحله می توانید استنباط و درک خود را در مورد موضوع انجام دهید.

اکنون زمان ایجاد چیزهای جدید از آنچه دیگران انجام داده اند است. به این ترتیب، شما به عنوان یک بازنویس، کلمات خود را در اشیا قرار می دهید و چیزهای قدیمی را از منظر خود می بینید.

در این صورت، محتوایی که ایجاد می کنید دیگر تقلیدی از محتوای نویسندگان دیگر نیست. محتوا را نمی توان با تغییر جملات و کلمات به دست آورد، که معمولاً به چیزی جز چسباندن بسیاری از کلمات و جملات ناشناخته منجر نمی شود. او محتوای جدیدی ایجاد کرده است که صدایی جدید دارد و داستانی قدیمی را به شیوه‌ای جدید، ملموس‌تر و معاصر برای خواننده جدید روایت می‌کند.

چنین مطالبی ارزشمند است و شما چیز جدیدی از قدیمی ایجاد کرده اید. مثل این است که قطعات شکسته یک گلدان قدیمی را به هم وصل کنید تا یک اثر هنری جدید خلق کنید. در اثر جدید اثری از ظرف قدیمی نیست. در واقع شما به دنبال یک جرقه و یک ایده جدید هستید. برای محتوای شما آسان است که به مخاطبان شما کمک کند و شما مراحل آسان کردن آن را برای آنها طی کرده اید.

به محتوای بازنویسی شده خود ارزش بیافزایید

برای تولید کپی رایتینگ ارزشمند، باید از بهترین محتوا استفاده کنید. برای این منظور موضوع مورد نظر را در گوگل جستجو کنید و از ده سایت اول دیدن کنید.

پس از خواندن همه چیز، سعی کنید خلاصه ای از آنچه رقبای شما در محتوای خود استفاده می کنند بنویسید. احتمالاً با موارد مختلفی روبرو خواهید شد که در برخی سایت ها ذکر شده است و در برخی دیگر نه. در مجموع می‌توانید محتوای کامل‌تر و غنی‌تر از ده سایت برتر در صفحه نتایج گوگل تولید کنید.

به این ترتیب، محتوایی خواهید داشت که ارزش بیشتری به مخاطبان خود ارائه می دهد و به دلیل کامل بودن، شانس بهتری برای عملکرد بهتر از رقبا خواهد داشت. همچنین باعث رضایت بیشتر مخاطب می شود. از آنجایی که مخاطب دوست دارد جامع ترین مطالب را بخواند، نیازی به بازدید از وب سایت های زیادی نیست.

بنابراین، می توانید با بهبود محتوای خود توجه گوگل را به خود جلب کنید و همچنین با استفاده از محتوای بازنویسی شده رتبه های خوبی کسب کنید. علاوه بر این، می توانید با ترکیب چندین مقاله هنگام تولید محتوای جدید، یک مقاله طولانی ایجاد کنید. در این زمینه پیشنهاد می کنم مقاله چگونه طول محتوا بر سئو تاثیر می گذارد را مطالعه کنید، شاید به شما کمک کند.
 

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی