آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

آشنا شو

آشنایی با صفحات وب مفید

در این وبلاگ با بهترین سایتهای روز دنیا آشنا شو !

آیا واقعاً دبی مال می‌خواهید؟

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

GREATEST MEDIEVAL BUILDER HOUSE INTERIOR WAR MACHINES PACK در این نمایشگاه مجموعه ای از آلات موسیقی متعلق به ادوار گذشته تعبیه شده است. در سمت چپ حیاط نیز، یک ویترین دربردارنده آلات موسیقی مردم امارات متعلق به ادوار گذشته اعم از فلوت، نی انبان، طبل و چنگ تعبیه شده است. مثلا این هتل بزرگ، از یک سمت به اتوبان شیخ زائد مشرف است. پارک مشرف در دبی، چیزهای زیادی برای ارائه به کسانی دارد که زمان کافی برای گشتوگذار دارند. علاوه بر این، در کنار نقشه های قدیمی تصاویری هوایی وجود دارد که بیانگر روند رشد و توسعه شهر دبی واقع در امارات می باشد. این موزه در خیابان الفهیدی دبی واقع شده و از ساعت 8:30 تا 20:30 بر روی عموم باز است. با خرید از این اوت لت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر فنجانی قهوه یا چای و همچنین کوپن تخفیف به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد. در تمامی روزهای شهر دبی، می توان شاهد جشنواره های مختلفی بود که بسیار تماشایی و خاطره انگیز هستند. از جاهای نزدیک به موزه آینده دبی می توان به منطقه و قلعه تاریخی الفهیدی، موزه سکه، دیوار قدیمی و تاریخی دبی، مسجد جامع دبی در منطقه بر (Bur)، معبد هندو دبی، برج خلیفه، دبی مارینا، موزه شهرداری دبی، گالری مجلس، خانه شیخ سعید آل مکتوم، برج خلیفه دبی و مسجد جمیرا الکبیر اشاره کرد. همچنین مهمانان به «پارک آبی خلیج جنگل» (Jungle Bay waterpark) دسترسی دارند که با داشتن سرسره، استخر موج و سایر امکانات رفاهی اوقات خوشی را برایشان میسازد.از دیگر امکانات تفریحی این محل میتوان به مرکز ورزشهای آبی و مرکز تناسب اندام کلاب مینا اشاره کرد. پس از یک روز موجسواری، با یک کوکتل با طراوت در بار کنار استخر استراحت کنید یا صحنههای شب زندهداری پر جنب و جوش را در استراحتگاه ریکسوس پریمیوم دبی در نزدیکی کاوش کنید.

در آکواریوم دبی لباس غواصی خود را بپوشید و برای یک شیرجه به دنیای دریایی پر جنب و جوش آکواریوم و مخزن عظیم باغ وحش زیر آب با گونههای متنوع جانداران آبزی و صدها کوسه آماده شوید. علاوه بر اینها در محوطهی بالیوود پارک در دبی رستورانهای هندی اصیل و گزینههای متنوع دیگری هم برای صرف غذا وجود دارد تا با انرژی کامل به گردش خود ادامه دهید. این یک سفر شبیه سازی شده به فضا است،(با دست اندازها و تلاطم کامل) اما در یک محیط امن. این شهر از سایر شهرهای امارات متحده عربى متمایز است، چون درآمد نفتی آن تنها ۶درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل میدهد. احتمالاً ساختمانها و برجهای سر به فلک کشیده و لوکس با طراحیهای فراتر از تصور که تمام شهر را پر کردهاند! باستانشناسان هزاران ابزار آهنی، گلدان برنزی، جواهرات طلا و فسیل در این منطقه پیدا کردهاند که هماکنون در موزه ساروق الحدید قرار دارند. جایی که می توانند گونه های جدید را پیدا و کشف کنند و در تلاشی جهانی برای ترمیم آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی شرکت کنند. مسافرین تور دبی می توانند در این مجموعه از بزرگ ترین آکواریوم جهان دیدن کنند که ظرفیت نگهداری 10 میلیون لیتر آب را دارد و هزاران نوع حیوان دریایی از کوسه گرفته تا لاک پشت در آن نگهداری می شود.

هر نوع تفریح و امکاناتی که برای یک ساحل در دبی قابل تصور باشد، در ساحل جی بی آر فراهم است. • هزینه هر لیتر بنزین در دبی 2 درهم است. قیمت بلیط های ورودی موزه آینده ۱۴۵ درهم است. در قسمت ورودی موزه، مجموعه ای از نقشه های قدیمی امارات متحده عربی و خلیج فارس درج شده است. ورودی این موزه نمایشگاه بسیار جالبی از نقشههای قدیمی دبی را در خود دارد. البته که این ممنوعیت در نقاط دیگر دبی نیز وجود دارد به طوری که حتی گرفتن دست یکدیگر در نظر عموم، کاری قبیح محسوب می شود! یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ دبی هست و از نظر من خیلی لوکس هست و معماری زیبایی داره، حتی به نظر شخصی خودم خیلی از داخل دبی مال زیباتره، چون اکثرا دبی مال رو بهترین مال دبی میدانند، به طرز زیبایی در برخی قسمتها کلیه برندهای مطرح و درجه یک دنیا دور هم جمع شدند و تمامی ویترینها رو به صورت سراسری پوشش میدهند، رستورانی مجلل و باشکوه هم در وسط این برندها در طبقه پایین دیده میشه و جای خیلی قشنگی برای عکاسی هم هست. در بازار طلای دیره در دبی مغازههای بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها طلا بخرید پس به هیچ عنوان برای خرید عجله نکنید و بازار را به خوبی بگردید. در عوض در سمت دیگر هتل، اتاقها نسبتا آرام هستند و هیچ سر و صدایی تقریبا به گوش نمیرسد.

سمت راست حیاط گونه های مختلف لوازم و اشیا دفاعی در برابر دشمن نظیر سلاح و شمشیر گردآوری شده است. این مرکز تجاری مغازههای ارائه کننده انواع محصولات و لوازم مانند کیف، کفش و لباس را در بر میگیرد. دبی به عنوان یکی از شهر های بزرگ تجاری در دنیا از منظر جغرافیایی در بخش جنوبی ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد. در این بخش اشیا تاریخی متنوعی متشکل از جنس مصنوعات سفالی، مس و مرمر سفید در موزه نظامی وجود دارد. نمای بیرونی ساختمان از جنس استیل ضد زنگ دقیقا با استفاده از 1024 پنل ساخته شده است که نشان دهنده 1024 بایت در یک کیلوبایت است. این آسمانخراش به شکل یک قاب عکس طراحی شده و روکشی طلایی رنگ از جنس استیل دارد و بهعنوان بزرگترین قاب عکس دنیا شناخته میشود. این شهر سابقه تولید برخی از بهترین مرواریدهای تاریخ جهان را دارد. تاکسیهای شهری و تاکسیهای اینترنتی اوبر و کریم (Careem) هم از همه جای شهر در دسترس هستند. ساحل جمیرا Jumeirah Beach از معروفترین سواحل دبی است که در دسترس عموم قرار دارد و محلی ایدهآل برای پیکنیکهای خانوادگی و تفریح است. این موزه یک شبیهساز پرواز فضایی هم دارد که سفر به فضا را به شما نشان میدهد. در فصل اول حدود ۵۰۰,۰۰۰ نفر از آن بازدید کردند که نشان از موفقیت مجموعه داشت و به این ترتیب، توسعه آن در دستور کار قرار گرفت. قیمت بلیط این کابین حدود 400 دلار (حدود 12 میلیون و 600 هزار تومان) است.

نمای فولادین این بنا ضد زنگ بوده و بیش از ۱۷ هزار متر مربع از دبی را فراگرفته است. آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است که با وسعتی معادل 140 هزار متر مربع است و امکان پذیرای 20 هزار گردشگر را در طول روز دارد و دارای هزاران جاذبه تفریحی از جمله : ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز با موضوع کاراکتر های کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک را دارد. در طول جشن پودرهای رنگی روی سر شرکتکنندگان ریخته میشود. مسلما اگر به دنبال نزدیکی به مرکز شهر باشید، باید بپذیرید که سر و صدای ماشینها نیز تا حد زیادی شما را اذیت میکند. در صورتی که بیشتر از نیازتان شارژ کرده باشید، در پایان سفر مبلغ باقیمانده را از کارتتان، بهجز ۵ درهمی که بابت خود کارت پرداختهاید، به شما برمیگردانند. برای راحتی بیشتر مهمانان، خدمات شاتل رایگان به ایستگاه مترو توسط هتل فراهم شده است. یک کپی از شاتل فضایی ساخته شده توسط ناسا در سال ۱۹۸۱ که از دبی به فضا پرتاب می شود، بازدیدکنندگان را تا ۶۰۰ کیلومتر بالاتر از زمین می برد. «بالا بردن» از دبی یک منظره دیدنی است و بازدیدکنندگان برج العرب و نخل جمیرا را از کنار شاتل فضایی می بینند. بازدیدکنندگان باید از قبل با بانک ملی امارات هماهنگ کنند و سپس در گروههای کوچک 8-10 نفره در زمان تعیین شده از این موزه بازدید کنند. دانشمندان واقعی به مدت دو هفته به آمازون فرستاده شدند تا نقشه دیجیتالی DNA حدود ۲۴۰۰ گونه را تهیه کنند. این مجموعه بزرگ از ۵۰ سینما، ۲۱ رستوران و حدود ۲۷۰ مغازه و فروشگاه تشکیل شده است. برای خوردن و نوشیدن از بیرون نمی توانید با خود خوراکی بیاورید و ممنوع است و باید خوراکی از داخل خود کابین تهیه نمایید. گفتنی است که برای ورود افراد خارجی به دبی، می بایست ابتدا ویزای دبی تهیه کنید که حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد.

بلیط برای افراد کمتر از 1.10 متر حدود 284 درهم ون است خرید آنلاین 220 درهم است. پارک ساحلی الممزر با مساحتی حدود ۱۰۶ هکتار، یکی از بزرگترین پارک های ساحلی در دبی است. هتل رمادا مرکز شهر دبی (Ramada Downtown Dubai)، که با برج خلیفه (Burj Khalifa) و مرکز خرید دبی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد، یکی از هتل های دبی با قیمت مناسب است. در این روز خیابانها را آذین میبندند و در سرتاسر شهر کارناوالهای مخصوصی شکل میگیرد و مردم با لباسهای محلی به جشن و پایکوبی میپردازند. نمایشگاه رقص و پایکوبی های سنتی مردم امارات متحده عربی در سمت چپ حیاط قلعه سنت الفهیدی قرار دارد. فستیوال رنگ تجربه هیجانانگیز، رقص و پایکوبی و رنگپاشی است. در طول تاریخ این قلعه به عنوان پناهگاهی برای خانواده حاکمان و پادشاهان به کار رفته است. در طول بازدید از این مجموعه، با صنایع دستی یا سوغات حدود ۲۶ کشور جهان آشنا خواهید شد. در طول این سه روز کلیه امکانات فراهم است تا لحظات خوشی را سپری کنید. این مرکز خرید لاکچری امکانات تفریحی جالب و قابل قبولی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفتهاست که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم. از مزیت های این ساحل می توان نزدیکی آن به موزه مادام تسو اشاره کرد.

همه کالاها مقرون به صرفه هستند و شما انتخاب بزرگی دارید، بنابراین می توان گفت که آنها بهترین قیمت آکواریوم را در دبی ارائه می دهند. اصلا نگران نباشید، چون شهر دبی چندین شهربازی دارد که با انتخاب کردن یکی از آنها میتوانید اوج هیجان را تجربه کنید. اگر می خواهید در هزینه سفر به دبی صرفه جویی کنید می توانید یکی از هتل های سه ستاره یا دو ستاره را انتخاب کنید. اگر اتاقهای این سمت از هتل را رزرو کنید، یا باید تمام مدت در بالکن اتاق خود را بسته نگهدارید، یا قید خواب راحت را بزنید! این جشنواره توسط شرکت هواپیمایی امارات در اواخر ماه فوریه به مدت سه روز در دبی انجام میشود و هنرمندان مشهوری از سراسر جهان در آن شرکت میکنند. اگر قصد دارید در زمان جشنواره با دبی سفر کنید، فراموش نشود که باید از قبل، بلیط تهیه کنید. هزینه تهیه این نوع کارت برای کودکان 2 تا 12 سال 300 درهم و برای افراد بزرگسال 400 درهم می باشد. ویزاهای 1 ماهه و 2 ماهه دبی در دو نوع سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) قابل دریافت می باشد . در پایان پیشنهاد میکنیم که برای رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار و هر نوع اقامتگاهی که مدنظر دارید و مناسب بودجه شماست از سرویس رزرو بلیت اسنپ، سرویس رزرو هتل اسنپ و سرویس رزرو اقامتگاههای اقتصادی اسنپ استفاده کنید. با هزینه کم و اقتصادی قصد سفر به دبی را دارید؟ فضای داخلی هتل با بهترین مواد ساخته شده است. اگر از عاشق خوردن هستید، می توانید بهترین های دنیای فست فود مانند مک دونالد و کی اف سی را نیز در فود کورت امارات مال دبی امتحان کنید. اگر به دنبال یک سرگرمی بصری هستید که تاریخ سینمای امروزی را به نمایش بگذارد، اینجا یکی از بهترین موزه های دبی به شمار میرود.

اگر علاقمند به درک چگونگی تغییر زندگی خانواده سلطنتی در قرن گذشته هستید، اینجا یکی از بهترین موزه های دبی برای بازدید است. یک ویترین در حال تکامل از نوآوری هایی است که می تواند دنیای ما را تغییر دهد. حدود 25 سال پس از تغییر کاربری قلعه به موزه، بازسازی هایی در داخل بنا قلعه به منظور افزایش تعداد اتاق و نگار خانه های موزه شکل گرفت. طوقه اصلی چشم دبی دارای وزنی حدود 13 هواپیمایairbus a380s میباشد. نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل متروپولیتن ایستگاه ابوظبی بانک است که حدود 2 دقیقه با ماشین و حدود 20 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. هتل متروپولیتن دبی امتیاز بسیار خوبی را در سایت های مختلف گردشگری کسب کرده است و اکثر مهمانان از اقامت در آن راضی بوده اند و نظرات مثبت نوشته اند. برای رزرو تور برج العرب دبی می توانید از طریق وب سایت اقامت 24، سامانه تخصصی رزرواسیون ایران اقدام کنید. با استفاده از اپلیکیشن اسنپ میتوانید تمامی مراحل رزرو را در زمانی کوتاه و بهآسانی انجام دهید تا برای سفر دغدغه و نگرانی نداشته باشید! اگر شما هم بودجه خاصی برای سفرهای خود در نظر گرفته اید و در عین حال نمی خواهید از کیفیت خدمات هتل کم کنید، باید به دنبال یک هتل 4 ستاره در حد 5 باشید.

شهر دبی در سال 2022 جایگاه 42 را از نظر هزینه های زندگی به خود اختصاص داده است. آب و هوای این شهر در اکثر روز های سال آفتابی است. این شهر در دهه 1930 به تجارت مروارید در دنیا شهرت داشت. قدمت این دستگاههای تصویر متحرک به دهه 1730 باز میگردد. قدمت تاریخی این موزه به سال 1971 میلادی باز می گردد. زیرا این باغ نیز از جاهای دیدنی دبی است و در سال ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شده است. در بخش نگار خانه ها، تصاویری از زندگی ساحل نشینی، بیابان نشینی، خانه های عربی قدیمی، خور دبی، باغ های خرما، بازار و مساجد تعبیه شده است. در مجاورت دامنه ها، یک منطقه بازی پارک برفی به مساحت 3000 متر مربع است که شامل مسیرهای سورتمه، سرسره بدنه یخی، برج های کوهنوردی، گلوله های برفی غول پیکر و یک غار یخی است نیز برای استفاده قابل دسترس می باشند. با تهیه این بلیط که لینک صفحه خرید بلیط در انتهای مطلب گذاشته شده، از ۲۰% تخفیف Ultimate Fast Track، بیست درصد تخفیف غذا و نوشیدنی ها، ۲۰% تخفیف از فروشگاه ها، ۲۰% تخفیف برای Digi-Photo، بیست درصد تخفیف بخش Arcade و ۲۰% تخفیف بخش Iron Man Experience برخوردار خواهید شد.

  • مدیر آشنا شو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی